Zeg Mark, vervuil het draadje van JP eenns niet zo! Boef! :wink:
Maar je doelde natuurlijk op Wes, weet ik ook wel hoor maar ik ""ken" JP net ietsje langer. Net zoalang als ik jou ken..en nu weer on-topic!
Als ik ooit een C5-3 claxon monteer in mijn XM dan hoor je die wel hoor :lol: .
Dacht het niet: jij in Dordrecht en ik in Hilversum :lol:
:lol: , maar als ik achter of naast je toeter met de C5-3 claxon wil ik jouw gezicht wel zien :lol: .
Serieus, de C5-3 en ook de C6 hebben een dubbele hoorn in 1 claxonunit, maar daar schrik ik iedere keer van als ik op de claxonknop druk :shock: . Ik heb nog nooit zo`n mooie klank zo erg hard gehoord.
Mike, die toeter is gaaf 8) . Jammer dat het verboden is....
Met een C6 die bixenon heeft, is het ook moelijk seinen en dat is ook een Grande Routiere 8) .
Wat?? Kun je met een C6 niet seinen? Dan valt die af van mijn lijstje :evil:
En JP, het is inderdaad verboden. Maar ja, je mag ook niet schuin oversteken :wink: Bovendien valt het niet zo op als je op het fietspad tussen de wielrenners rijdt hoor...
Mark: Ik zeg ook "Solly", las het topic van JP nog eens na en ik schijn zelf begonnen te zijn; ik plaats een post over een 24V in Roosendaal. Hoort eigenlijk ook niet! :oops:
Bij een C6 is er 1 lens voor dim als grootlicht. Als je dimlicht al aan is en je doet het grootlicht aan, dan verdraait de lens een stukje omhoog :wink: .
Maar als je echt gaat seinen moet de xenon ook eerst gloeien en als je je de stengel iets langer vasthoud dan komt de boodschap wel over :mrgreen: .
Over verboden gesproken, ik gebruik katvervangers....tja het mag niet maar ik doe lekker toch :lol: .
Helemaal mijn topic dit: eerst véél foto's en vervolgens veel slap geouweh*3r.
Ik ben hier pas een paar dagen toegelaten en voel me nu al helemaal thuis. Citrophile, bedankt voor je uitgebreide FP met veel pica's.
@Wim: ik geef je nog ter overweging: bengel, doerak, schurk en ondeugd.
Ok dan :D , katvervangers heb ik nog gebruikt in de tijd dat ik een 106 rallye 1.3i en een 205GTI1.9 had :wink: .
Normaal gesproken verwacht je dit soort dingen niet op een voiture als een XM :mrgreen:, maar een PRV 24v 8) heeft alles in zich om als een sportieve limo door het leven te gaan :wink: .
De katvervangers en de nog te monteren sportluchtfilter vormen "de kers op de appelmoes" :lol: .
Wat een zelfcorrigend gedrag zo zonder mods ;-)
Dacht het niet: jij in Dordrecht en ik in Hilversum :lol:
Met een C6 die bixenon heeft, is het ook moelijk seinen en dat is ook een Grande Routiere 8) .
:lol: , maar als ik achter of naast je toeter met de C5-3 claxon wil ik jouw gezicht wel zien :lol: .
Serieus, de C5-3 en ook de C6 hebben een dubbele hoorn in 1 claxonunit, maar daar schrik ik iedere keer van als ik op de claxonknop druk :shock: . Ik heb nog nooit zo`n mooie klank zo erg hard gehoord.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Wat?? Kun je met een C6 niet seinen? Dan valt die af van mijn lijstje :evil:
En JP, het is inderdaad verboden. Maar ja, je mag ook niet schuin oversteken :wink: Bovendien valt het niet zo op als je op het fietspad tussen de wielrenners rijdt hoor...
Mark: Ik zeg ook "Solly", las het topic van JP nog eens na en ik schijn zelf begonnen te zijn; ik plaats een post over een 24V in Roosendaal. Hoort eigenlijk ook niet! :oops:
Maar als je echt gaat seinen moet de xenon ook eerst gloeien en als je je de stengel iets langer vasthoud dan komt de boodschap wel over :mrgreen: .
Over verboden gesproken, ik gebruik katvervangers....tja het mag niet maar ik doe lekker toch :lol: .
Ik ben hier pas een paar dagen toegelaten en voel me nu al helemaal thuis. Citrophile, bedankt voor je uitgebreide FP met veel pica's.
@Wim: ik geef je nog ter overweging: bengel, doerak, schurk en ondeugd.
Ja, er zit geen strakke lijn in, maar ik vind het ook oergezellig. En Mark ook, weet ik toevallig :D
Trouwens Bengel was mijn vorige kat inmiddels overleden, mijn huidige kat heet Doerak en een oude kat van mijn vader Boefje :lol: :lol: :lol: :lol: .
Ich mach keine aussagen mehr ohne mein anwalt :mrgreen:
Off-topic is IMHO meestal in positieve zin :P
Ja, en gezien de smileys is het hier zeker in positieve zin :D
Normaal gesproken verwacht je dit soort dingen niet op een voiture als een XM :mrgreen:, maar een PRV 24v 8) heeft alles in zich om als een sportieve limo door het leven te gaan :wink: .
De katvervangers en de nog te monteren sportluchtfilter vormen "de kers op de appelmoes" :lol: .
Zoek de verschillen :lol:
Ach ja, die uitdrukking schoot me net te binnen :wink: .