Ik gebruik ook Picasa. Inderdaad niet makkelijk, maar het went. Wat ik doe, is de foto selecteren en dan kiezen voor publiceren. Rechts instellen op 800 pixels en dan kiezen voor 'afbeelding insluiten'. Levert een hele sliert tekst op, waar ik het stuk van gebruik waar de naam van de foto in staat.
Het zal ongetwijfeld makkelijker kunnen :roll:
Stiekum gehoopt dat vander Laan vandaag zou bellen maar nog geen nieuws! Zal r wel missen dit weekend, nou kan ik niet lekker klooien..
Gelukkig is er EINDELIJK uit La France een pakketje gekomen van ABC models: een CX break Evasion die ik nog helemaal in elkaar moet zetten.
Heeft er dik een maand over gedaan, maar goed, de break "ontbreakte" nog in mijn verzameling. Hebben we toch iets te doen!
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Zal ik doen Mark. Had eigenlijk verwacht dat het carrosserrietje al in kleur zou zijn, maar het heeft gewoon een bruine hars kleur. Morgen spuitbus halen om het te kleuren.
Welke kleur zal ik die serie2 Break geven? Gewoon gris perle?
Dat is inderdaad hopen dat er een positief bericht uit Abbenes komt :( . Mike we leven met je mee :? .
Als je de volgende keer weer naar een XM gaat kijken, schakel 1 van ons in :D of met een heel groepje :lol: . Dan voorkom je dat je relatief veel risico neemt bij eventuele aanschaf.
Hopelijk is dit de "laatste grote hobbel" die je moet nemen met je XM :roll: en denk de volgende keer 2x na :roll: voordat je (weer) naar Vladdewegt gaat.
Vanmiddag vanderLaan gemaild. Bellen zou niet zo'n succes worden want mijn mond zat vol gaasjes ivm de "retractie" van mijn verstandskies :(
Helaas hebben ze alleen een proefrit kunnen maken want hij heeft nog geen brugplaats vrij en heel erg druk. Hij meende wel dat er hier en daar een bol op druk gezet mocht worden. Heb wel gemeld dat voor zogenaamde comfortbollen zitten (die officieel geloof ik weer niet bestaan). en dat ik haar heerlijk vindt zweven en dat ook de sportstand goed functioneert. Maar ik heb geen echt vergelijk natuurlijk.
Marc, jij hebt even gereden met mijnXM, dat veerde toch niet verkeerd??
Anyway, over de lekkage kon nog niets worden gezegd...geduld geduld..
Het zal ongetwijfeld makkelijker kunnen :roll:
Maar de auto staat nu onder topic foto's van onze XM's, onder grand cafe..
Gelukkig is er EINDELIJK uit La France een pakketje gekomen van ABC models: een CX break Evasion die ik nog helemaal in elkaar moet zetten.
Heeft er dik een maand over gedaan, maar goed, de break "ontbreakte" nog in mijn verzameling. Hebben we toch iets te doen!
God wat zijn we toch visueel ingesteld :mrgreen:
Welke kleur zal ik die serie2 Break geven? Gewoon gris perle?
Fijn weekend alvast :wink:
Maar er is niks mis met een DSuper :D :wink: .
Als je de volgende keer weer naar een XM gaat kijken, schakel 1 van ons in :D of met een heel groepje :lol: . Dan voorkom je dat je relatief veel risico neemt bij eventuele aanschaf.
Hopelijk is dit de "laatste grote hobbel" die je moet nemen met je XM :roll: en denk de volgende keer 2x na :roll: voordat je (weer) naar Vladdewegt gaat.
Niet rustig een half jaarjte zoeken en vergelijken ofzo, nee meteen kiezen uit wat er op dat moment te koop staat.
Je sais, je sais....
Helaas hebben ze alleen een proefrit kunnen maken want hij heeft nog geen brugplaats vrij en heel erg druk. Hij meende wel dat er hier en daar een bol op druk gezet mocht worden. Heb wel gemeld dat voor zogenaamde comfortbollen zitten (die officieel geloof ik weer niet bestaan). en dat ik haar heerlijk vindt zweven en dat ook de sportstand goed functioneert. Maar ik heb geen echt vergelijk natuurlijk.
Marc, jij hebt even gereden met mijnXM, dat veerde toch niet verkeerd??
Anyway, over de lekkage kon nog niets worden gezegd...geduld geduld..
En dan kan ik meteen effe naar je auto informeren. Het schijnt dat ze 'mijn' hydrauliekleiding hebben, vandaar :lol:
Maar vond je mijn XM te soft??
Maar voor de rest kan een CitroËn bijna niet te soft zijn?
De 27e bij vd Laan laat ik de Hydractief bollen in iedergeval 20% meer oppompen.
(en als je de alt Gr toest indrukt (rechts naast de spatiebalk) en gelijktijdig een klinker heb je de éáúóí) :wink:
Mis ik dus ook de 2e XM meeting dit jaar, djuuhhh
Bij mijn XM wil ik alleen de hydractivebollen 20% extra laten vullen.