Mike!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jouw dame is vanmiddag van de brug gereden om plaats te maken voor de mijne.
Ik stond er bij toen ze klaar kwam ;-)
:evil: Zit je nou weer met die sloep van 6 tientjes in mijn vaarwater!!
Ze zijn helemaal nog niet klaar! Ik wilde OOK een nieuw brandstoffilter, en dat kunnen ze nu pas morgen doen!
Je hebt geluk dat ik pas maandag tijd heb om haar op te halen, anders.... :wink:
Nee hoor, flauwekul, jij moet ook vooruit! Maar, even update, mijn XM is gezond verklaard :) Ze is een buitengewoon nette zeldzame (want Noir) Ambiance uitvoering. Van der Laan is er tevreden over en ik dus ook. Hun geheime procedé betreffende de reparatie van het stuurhuis heeft gewerkt! Morgen wordt de Hydractivebol nog gecontroleerd en het brandstoffilter dus nog vervangen. Maandag ga ik haar halen!!!
Ook de prijs valt me 100% mee na alle rampscenario's. We praten zeg maar over een bedrag gelijk aan een nieuwe veerpoot. Incl retourslang en brandstoffilter en gemonteerd in de btw. Klasse!!!
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Helemaal mee eens. Ik word er ook regelmatig op gewezen dat het niet is "wat ging goed, wat ging verkeerd", maar "wat ging goed, wat kan beter".
Maarreh, inderdaad een pluimentopic lijkt me wel leuk. Vooral de verhalen die er dan bij komen :)
De hydractivebol was zo goed als DOOD! Zit nu een origineel nieuwe op. Ben benieuwd wat ik er met rijden van zal merken, iemand daar ervaring mee :?:
Verder EJ gevraagd om de 1ste bakolie wissel te doen. Hij raad aan dit in totaal 5x te doen voor een zo'n groot mogelijk verversing. Als de bak nu goed is, moet je het gewoon uitvoeren. Bakken die niet lekker meer schakelen zijn meestal na zo'n wissel nog slechter. Vuile olie maskeert zodoende de mankementen. Maar daar gaan we hier niet vanuit, omdat ze goed schakelt.
Oh ja, ga die Clarion eruit gooien. Heb bij de inbouwert een mooie aanbieding voor een ALpine met bluetooth tel mp3 turbo diode ding gekregen. Hij maakt er een interface op zodat de bediening op het stuur intact blijft. Goh...het wordt steeds mooierrrrrrr 8) 8) 8)
De hydractivebol was zo goed als DOOD! Zit nu een origineel nieuwe op. Ben benieuwd wat ik er met rijden van zal merken, iemand daar ervaring mee :?:
Ik heb totaal geen ervaring met jouw dooie veerbol :lol:
Serieus, daar was de monteur gisteren mee bezig. Diagnose: hartstikke morsdood. Jij hebt type I. Dan kun je je het verschil een beetje voorstellen als: je vorige auto versus je XM toen je haar kocht. Toch een mooie gedachte om zo het weekend in te dromen?
Dan ga je veel verschil merken met een nieuwe (voorste?) hydractivebol :shock: tov een dooie.
De hydractivebollen zorgen voor de comfortstand en de normale veerbollen voor de sportstand.
Ik heb interesse in jouw Clarion 8) , als je die wilt verkopen.
Dat van die bakoliewissel heb ik al eerder met jou over gehad en eigenlijk hetzelfde verhaal :wink: .
Wat voor velgen had je in gedachten voor jouw XM?
Ik wil tzt ook iets grotere 16inch lm Volvo Columbia velgen (zelfde steek en ET waarde als XM velgen) ivm met de banden met een hogere belastingsindex (94 en/of hoger :arrow: zware neus door lompzware ZPJ4 :roll: ) en hogere snelheidsindex(minimaal Y :arrow: 270km/h 8) ).
Blokjesvelgen in mooie staat zijn zeer zeldzaam 8) . Toen ik ernaar zocht vond ik alleen maar lelijke die opgeknapt moesten worden voor vrij hoge prijzen :( . Nu zie ik mooie blokjesvelgen zo af en toe voorbij komen voor lagere prijzen dan wat ik voor de mijne heb betaald :cry: .
Uiteindelijk wil ik naar 16inch Volvo velgen, dus verkoop ik de mijne weer.
Eh...Volvo velgen?? Ik vind ze niet lelijk hoor, maar een beetje te grof van model, te dikke spaak zeg maar. En niet van Citroën!
Jeroen wat bedoel je met een heel eind kunnen komen?? Die maat die je opgeeft is dat de maximale maat?
Benny, die jij laat zien zijn Etoiles (Sterren ih frans). Ik vind de speedlines mooier en ook de monte carlo's, alhoewel die minder bij een serie 1 horen.
Nee, zoek eigenlijk wat dikkers, net zoals Jeroenjte heeft...17",18"...
Bij een Citroën vind ik het heel lastig om een mooi model velg te vinden die bij het model past, vaak wordt het zo oridinair :roll: . Terwijl het onder een Volvo, VW, BMW etc dezelfde velgen "redelijk gewoon" ogen.
Met zo`n onderwerp wordt de smaak heel persoonlijk :D en ieder moet maar zijn eigen keuze hierin maken :wink: .
Ik blijf het jammer vinden dat Citroën voor de 24v nooit 16inch velgen heeft toegepast vanaf fabriek :cry: . Peugeot wel voor de 605 SV24 met gelijk grotere remmen die de XM V6 ook nodig had :evil: .
De 15inch van de XM maakte grotere remmen onmogelijk, vanaf de ES9J4 werden de grootste remmen toegepast en eigenlijk nog te klein :roll: .
Jouw dame is vanmiddag van de brug gereden om plaats te maken voor de mijne.
Ik stond er bij toen ze klaar kwam ;-)
Ze zijn helemaal nog niet klaar! Ik wilde OOK een nieuw brandstoffilter, en dat kunnen ze nu pas morgen doen!
Je hebt geluk dat ik pas maandag tijd heb om haar op te halen, anders.... :wink:
Nee hoor, flauwekul, jij moet ook vooruit! Maar, even update, mijn XM is gezond verklaard :) Ze is een buitengewoon nette zeldzame (want Noir) Ambiance uitvoering. Van der Laan is er tevreden over en ik dus ook. Hun geheime procedé betreffende de reparatie van het stuurhuis heeft gewerkt! Morgen wordt de Hydractivebol nog gecontroleerd en het brandstoffilter dus nog vervangen. Maandag ga ik haar halen!!!
Ook de prijs valt me 100% mee na alle rampscenario's. We praten zeg maar over een bedrag gelijk aan een nieuwe veerpoot. Incl retourslang en brandstoffilter en gemonteerd in de btw. Klasse!!!
Waarom dan geen 'grote pluim garage' topic openen?
Maarreh, inderdaad een pluimentopic lijkt me wel leuk. Vooral de verhalen die er dan bij komen :)
Verder EJ gevraagd om de 1ste bakolie wissel te doen. Hij raad aan dit in totaal 5x te doen voor een zo'n groot mogelijk verversing. Als de bak nu goed is, moet je het gewoon uitvoeren. Bakken die niet lekker meer schakelen zijn meestal na zo'n wissel nog slechter. Vuile olie maskeert zodoende de mankementen. Maar daar gaan we hier niet vanuit, omdat ze goed schakelt.
Oh ja, ga die Clarion eruit gooien. Heb bij de inbouwert een mooie aanbieding voor een ALpine met bluetooth tel mp3 turbo diode ding gekregen. Hij maakt er een interface op zodat de bediening op het stuur intact blijft. Goh...het wordt steeds mooierrrrrrr 8) 8) 8)
Ik heb totaal geen ervaring met jouw dooie veerbol :lol:
Serieus, daar was de monteur gisteren mee bezig. Diagnose: hartstikke morsdood. Jij hebt type I. Dan kun je je het verschil een beetje voorstellen als: je vorige auto versus je XM toen je haar kocht. Toch een mooie gedachte om zo het weekend in te dromen?
De hydractivebollen zorgen voor de comfortstand en de normale veerbollen voor de sportstand.
Ik heb interesse in jouw Clarion 8) , als je die wilt verkopen.
Dat van die bakoliewissel heb ik al eerder met jou over gehad en eigenlijk hetzelfde verhaal :wink: .
Wat voor velgen had je in gedachten voor jouw XM?
Ik wil tzt ook iets grotere 16inch lm Volvo Columbia velgen (zelfde steek en ET waarde als XM velgen) ivm met de banden met een hogere belastingsindex (94 en/of hoger :arrow: zware neus door lompzware ZPJ4 :roll: ) en hogere snelheidsindex(minimaal Y :arrow: 270km/h 8) ).
De Volvo Columbia velgen onder een Peugeot 605:
geil voor weinig...
zoeken dan eej en idd volvo past onder een XM...
zoeken op steek 5 x 108 7,5J ET 43 dan zou je een heel eind moeten kunnen komen :wink:
Ruilen? Ik vind die blokjesvelgen eigenlijk steeds mooier.
:oops: Moet naar de dokter: ik ben waarschijnlijk besmet met het Markus-virus :lol:
Is dit wat??????
http://link.marktplaats.nl/317849548
Uiteindelijk wil ik naar 16inch Volvo velgen, dus verkoop ik de mijne weer.
Jeroen wat bedoel je met een heel eind kunnen komen?? Die maat die je opgeeft is dat de maximale maat?
Benny, die jij laat zien zijn Etoiles (Sterren ih frans). Ik vind de speedlines mooier en ook de monte carlo's, alhoewel die minder bij een serie 1 horen.
Nee, zoek eigenlijk wat dikkers, net zoals Jeroenjte heeft...17",18"...
Ruilen? Ik vind die blokjesvelgen eigenlijk steeds mooier.
:oops: Moet naar de dokter: ik ben waarschijnlijk besmet met het Markus-virus :lol:[/quote]
Ohoooo, terwijl je Mark al een jaar loopt af te zeiken over zijn blokjes velgen, boef! :lol:
Maare Wim, als je echt interesse hebt dan moet je het wam houden, die kunstof deksels worden erg schaars.
Die Duitsers weten het nog mooier te zeggen: "Was Du hasst, das Du liebst".
Met zo`n onderwerp wordt de smaak heel persoonlijk :D en ieder moet maar zijn eigen keuze hierin maken :wink: .
Ik blijf het jammer vinden dat Citroën voor de 24v nooit 16inch velgen heeft toegepast vanaf fabriek :cry: . Peugeot wel voor de 605 SV24 met gelijk grotere remmen die de XM V6 ook nodig had :evil: .
De 15inch van de XM maakte grotere remmen onmogelijk, vanaf de ES9J4 werden de grootste remmen toegepast en eigenlijk nog te klein :roll: .
Dit is jouw draadje over jouw auto hoor. Dus ga vooral je gang :D
Ik vind ook dat de wielen onder de XM wat ielig ogen. Maar gelukkig nog niet zo ielepielig als die onder de Golf III. :lol:
:?: die vat ik niet...explain please!
Nee, dit is mijn draadje!!! :evil:
Wimb, eikel. Je moet leren lezen!