Maar de motor loopt rustiger en trekt inderdaad beter op. Wat een lullig onderdeeltje van €20,- voor verschil kan zorgen :!:
Ben ook nu al blij dat ik dat filtertje heb laten vervangen. Volgens mij rijden er nog een hoop XM's rond met hun eerste filter. Morgen weet ik meer :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Tot in de eeuwigheid Mark, tot in de eeuwigheid. Da's de aanzuigleiding: iets onderdruk ten opzichte van atmosferische druk. Enne, als je goed had gelezen, had je geweten dat ik intussen van die prachtige koperen constructie af ben. Jammer, het was wel uniek 8)
Nee, eerlijk gezegd weet ik niet zo veel van jouw dame ;-) Maar als ik zie wat Van der Laan doet; dat zijn ingrepen die, in positieve zin, voor een groot verschil zorgen.
Maar goed, straks is het zo ver en kun je het straks ervaren. Het aftellen is begonnen ..... :)
Ben ook nu al blij dat ik dat filtertje heb laten vervangen. Volgens mij rijden er nog een hoop XM's rond met hun eerste filter. Morgen weet ik meer :lol:
Je zult aangenaam verrast zijn :D
:shock: :shock:
Een VSH klem knie 15 mm, houd dat ding het wel? die zijn getest tot ten hoogste 15 bar of zo...
Is dat een tijdelijke oplossing Wim? of blijft dat zo? dan zou ik toch wel link gaan uitkijken naar een motorkap zonder bult.
:shock: Je maakt me erg nieuwsgierig Wim! Is er iets met de XM wat ik nog niet weet??
Maar goed, straks is het zo ver en kun je het straks ervaren. Het aftellen is begonnen ..... :)