Beste clubleden,
Nog niet zo heel lang ben ik lid van de XM Club, en tot op heden heb ik met veel interesse en plezier de laatste clubbladen gelezen en de website bezocht. Op dit moment heb ik geen XM, sterker nog, tot nu toe heb ik nog maar 1 keer in een XM mogen rijde, maar die ene keer was voldoende om overtuigd te raken van de kwaliteiten van deze auto. Het besluit dat er een XM moet komen is dan ook al genomen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een XM met automaat, het liefste in de Exclusive uitvoering en met een 3.0 liter V6. Omdat de auto zal worden ingezet als dagelijks vervoermiddel en toch zeker jaarlijks 30.000 km zal afleggen, is inbouw van een LPG installatie aantrekkelijk.
Nu ben ik tweemaal bij Wil Wijnhoven geweest n de beste man heeft mij voorzien van veel bruikbare informatie. Op dit moment heeft hij echter geen passende XM voor mij staan, maar bij Enting in Zwartsluis staan wel een aantal mooie XM's.
Heeft één van jullie wellicht informatie en tips voor mij, alle adviezen zijn welkom!! Wat zijn jullie ervaringen met de XM als dagelijks vervoermiddel?
Bij voorbaat dank voor de reacties.
Groet,
Maarten
RE: tips en informatie
Beste Visa11re,
Betreffende je vraag om van pdf een foto te maken.
Ik weet niet of je Windows7 gebruikt?
Maar dan is het makkelijkst met snipping tool. Dit bevindt zich onder accesoires in het start menu.
Hiermee kan je van het geen op je beeldscherm staat een soort foto maken. Erg makkelijk.
Hoop dat je dit helpt
Plaatjes moet je via een online album plaatsen middels de knop afbeelding en dan de betreffende link serin plakkEN.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Na een aantal pogingen om jullie te laten meegenieten van de Zwarte Dame blijkt het toch vrij lastig te zijn om een paar fotootjes te laten zien helaas. Dat ligt ongetwijfeld meer aan mij, maar goed, zal de auto binnenkort op een evenement laten zien!
Daar hebben we een handleiding voor.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.