Jaja, vandaag opgehaald.
Natuurlijk geen perfecte auto, maar wel een hele goeie. 186k km.
Dingetjes die ik heb gevonden:
Vering lijkt te hoog afgesteld
Bij terugveren (van drempel AF rijden) nogal hard.
linker spiegel reageert niet op afstelelectronica
buitenthermometer geeft 48C
En met behulp van Lexia: Remdrukschakelaar lijkt continu op 'aan' (1) te staan. Is dit de ruststand of moet ik hem nakijken?
Vandaag nog afspraak proberen te maken bij Civer voor de distributieriem, dan gelijk hydrorinçage, bollen testen/vervangen (7stuks?) en hoogte laten afstellen. En dan ook eens een pva om de velgen van de erfgoed60 op deze te krijgen.
Nog geen foto's, het trekt hier helemaal dicht dus het licht is rampzalig. Oh, en terwijl ik dit typ worden de sluizen ook even opengezet...
Natuurlijk geen perfecte auto, maar wel een hele goeie. 186k km.
Dingetjes die ik heb gevonden:
Vering lijkt te hoog afgesteld
Bij terugveren (van drempel AF rijden) nogal hard.
linker spiegel reageert niet op afstelelectronica
buitenthermometer geeft 48C
En met behulp van Lexia: Remdrukschakelaar lijkt continu op 'aan' (1) te staan. Is dit de ruststand of moet ik hem nakijken?
Vandaag nog afspraak proberen te maken bij Civer voor de distributieriem, dan gelijk hydrorinçage, bollen testen/vervangen (7stuks?) en hoogte laten afstellen. En dan ook eens een pva om de velgen van de erfgoed60 op deze te krijgen.
Nog geen foto's, het trekt hier helemaal dicht dus het licht is rampzalig. Oh, en terwijl ik dit typ worden de sluizen ook even opengezet...
Re: Detlev; XM V6.24 uit 1998
Lekker genieten jaren 90-style!
RE: Detlev; XM V6.24 uit 1998
gefeliciteerd
Inclusief een licht lekkende hoogteregelaar voor. Was een aandachtspunt volgens de keurmeester. Iemand toevallig nog één liggen? Of in het magazijn?
En een handtekening!!!!
RE:
RE: Detlev; XM V6.24 uit 1998
Ja, weet ik. Ook al eens gehad. Had met remreiniger, een tuinslang en een wasbeurt (mét bodemreiniging) nog geprobeerd de lekkage te verhullen. Maar als hij er niks van zegt doe ik dat natuurlijk ook niet ;)
En een handtekening!!!!