XM's Gespot.

Bij deze een topic voor het gespot onderweg of te voet, zet ze hier neer, Mike trapt af.

La Noir Verni zegt:

Ja is idd wel vaag..en geen kenteken te zien. Toch een auto om te onderzoeken, want turbo - airco - schuifdak en een mooi kleurtje.. (want geen groen :grijns:

Ik zit eigenlijk te zoeken naar het gespot topic van gewoon XM's onderweg, maar hebben we die eigenlijk wel???

Gisteren in Amsterdam; een dame in een mooie champagne dame :lol: Gemaakt door mijn kleine 11 jarige jonge dame!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LJ4KYPUD.jpg

10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Vanochtend op de A2, zuidwaarts: zilvergrijze berline: XN-LS-36 (met kapotte linker koplamp).

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Zojuist de A1 richting Amersfoort een gris quartz berline met importkenteken ( iets met een N erin ... )

Ik reed nogal vlot , kon het niet zo 1,2,3 zien , wel m'n hand opgestoken maar geen idee of dat gezien werd door mijn collega XM rijder .

A1 vanaf Apeldoorn richting Amersfoort?

Als er een spoor van lekkende diesel achter op het wegdek te zien was ben ik dat waarschijnlijk geweest.

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Gisterenavond op de A12, rond half 8 bij De Meern, richting oosten: 34-FS-NP, zilvergrijze berline. Bestuurder was druk bezig met zijn TomTom.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Zelfspot!

Een tijdje geleden zag ik een Google autootje rijden: en sinds kort is de foto op Street View terug te vinden:

<input alt="" src="http://www.mijnalbum.nl/Foto-NENHYSZT-D.jpg" type="image" />

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Ja Google is druk bezig ons land weer opnieuw in kaart te brengen. Onderstaand mijn oprit in Google streetview in 2009 met nog een CX en nu in 2014. Gelukkig had in net op tijd weer een XM naast het huis staan. 

V6 '94 Rouge Griott Nacré

V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Permalink

Jammer van die prius ding

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Die Prius inmiddels de deur uit (en dat vind ik niet erg inderdaad ;-) De grijze Citroëns zijn inmiddels gesloopt. Die hadden allebei ca. 420.000 op de teller.... 

Permalink

Vandaag rondje Rottedam gedaan en een vriend mijn nieuwe bolide laten zien. Onderweg twee XM's gespot. Die vriend vond het/mij best raar maar hij heeft toch een foto voor mij genomen. 

Gespot in het  Oude Noorden, kenteken; 94-DT-DG. Stond geparkeerd

Gespot rijdend op de 's Gravendijkwal, kenteken: 61-LH-RV. We hebben nog even gezwaaid :-P

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Is dit een XM (Cojones, VARA, zaterdag 31-1)? Of toch een Xant? Ik blijf het lastig vinden van de voorkant af gezien.<input alt="" src="http://www.mijnalbum.nl/Foto-H8ASBQGK-D.jpg" type="image" />

En nee, ik bedoel niet die politiegolf.

BX 19 GT '85

XM 2.0 TCT au. '94

CX 2400 GTI '82

BX 14 '89

AX 1.4 Rallye '96

XM 3.0 V6 '89

Permalink

Xantia Break type 2  

Gisteren een V6.24 type 1 gespot. Zat alleen erg in elkaar aan de voorkant...Staat nu bij een demontagebedrijf in het zuiden des lands. Is deze bekend hier? Heb ev een kenteken maar ben een beetje voorzichtig vanwege de staat van de auto en de onwetenheid hoe de bestuurder ervanaf is gekomen.

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Vanmiddag een spierwitte Duitse XM-break op het Damsterdiep in Groningen. Mooi!

XM 2.0 TCT automaat

L' éminence grise

ex-2.0 TCT VSX,brun quad

ex-2.1 td Prestige, noir verni

ex-2.0 TCT, grijs

ex-2.0i comfort wit

Permalink

Hee Marc,

Ben jij dit? sint maartenslaan in maastricht;

zware diesel, serie 1.

Ik zag gisteren trouwens ook nog een zilvergrijze exclusive in Teteringen geparkeerd staan...
Er werden kussens ingeladen 

L' éminence grise

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Mijn dame rijdt deze dame doorgaans. Is inderdaad een ZWARE diesel.

XM 2.0 TCT automaat

L' éminence grise

ex-2.0 TCT VSX,brun quad

ex-2.1 td Prestige, noir verni

ex-2.0 TCT, grijs

ex-2.0i comfort wit

Permalink

zit er trouwens al plaatwerk van noir désir op?

L' éminence grise

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Nope, ze moest eerst door de APK, hetgeen gelukt is. Nu is het wachten op mooi weer en de buurman die zijn binnenplaats bereikbaar moet maken voor de transplantatie.

XM-TCT break 97, V6-12 klappert '97, 2.0 16v '98, XM-V6 24 klappert break '99

Permalink

Hoge XM dichtheid hier in Wenters.. regelmatig te spotten, een zilveren break als écht werkpaard, en een fraaie gris graphite sedan..

En onlangs een duidelijk bezoekende blauwe TCT, in het wild zomaar ergens in Kotten

Luceo non uro....

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Geen XM, maar wel een bijzondere Citroën. Mijn oog viel op dit reclamebord:

<input alt="" src="http://www.mijnalbum.nl/Foto-PJOYXO77-D.jpg" style="width: 270px; height: 480px;" type="image" />

Dat bij nadere inspectie een DS Break Cabrio met de zomer laat associëren:

<input alt="" src="http://www.mijnalbum.nl/Foto-6FNEGZJZ-D.jpg" type="image" />

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Zojuist bij DWDD University kwam er een deel van een Engelse documentaire voorbij en ik herkende in een flits een XM!

<input alt="" src="http://www.mijnalbum.nl/Foto-YJRXQ6A8-D.jpg" type="image" />

De uitzending is waarschijnlijk binnenkort op uitzending gemist. De documentaire via YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ADchGO-0kGo . XM op 5'59"

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Ja ik zag 'm ook. Echt even een flits. Met je XM-herkenningskwab is niets mis Marc