Nog maar 2 plaatsen in LCP!

XM-TCT break 97, V6-12 klappert '97, 2.0 16v '98, XM-V6 24 klappert break '99

Luceo non uro....

jgh3dl_th

Vanaf 1 september gaat de inschrijving voor LCP weer open.. t Zou ontzettend leuk zijn  als er weer eens wat méér XM's meededen.

.De " oefendag " de petit Pressé is op 28 maart 2015. Een prima gelegenheid om kennis te maken met alle trucjes en technieken!

Komop vlagzwaaiXM-mers, laat eens zien dat het haar-uit-de-oren-gehalte niet zo hoog is als het wel eens lijkt!

Leek mij erg leuk om terug doen. Ik heb samen met Nicoline ook al eens meegedaan met die Petit Presse. Ging best goed, we wwerden 13de geloof ik. Viel niet tegen zonder enige ervaring. Ik had gehoopt dat wel het beide erg leuk zouden vinden, Nicoline is goed in kaartlezen en ik vind sturen leuk. Helaas vindt ze het competietiegebeuren niet leuk..... Micheline, maak je onderwerp regels eens wat korter ajb. Als normale gebruiken kom je anders in dit knoop en krijg je de foutmelding dat deze uit max 64 tekens mag bestaan.

Permalink

Sorry Gerrie, je hebt gelijk.. gaat nu beter denk ik...

Wij hebben de LCP eigenlijk maar licht als competitie beschouwd...het meedoen was het leukst. icon_mrgreen

Of je moet een andere navigator opzoeken?

Luceo non uro....

Permalink

van de site van LCP: 23-08-2014:
Nog één week te gaan. Tijd om een tipje van de sluier te lichten. Op veler verzoek gaan we de Franse westkust verkennen. Het befaamde gehucht Sées zal wellicht niet haalbaar zijn, de historische bestemming Saint-Valery-en-Caux misschien net. We zullen zien. Er is ook een nieuwe locatie gevonden waar we op woensdagmiddag vertrekken voor de facultatieve proloog en zaterdagavond terugkeren om een hapje te eten en de prijzen te verdelen. Daar kunt u eventueel ook overnachten. Die locatie ligt pal onder Eindhoven, dus zullen Limburgse deelnemers even een stukje 'de verkeerde kant' op moeten rijden.

Luceo non uro....

Permalink

Inmiddels zijn er 37 inschrijvingen waarvan 2 XM's : Rens met piloot en wij...

Er doet zelfs een HY bus mee... wie voelt zich aangesproken.. een XM team? laugh

Luceo non uro....

Permalink

En nog maar 1!!!!! plaats... en een derde XM ingeschreven welkom! Pavang! Stoer!

Luceo non uro....

V6 exclusive 24 met zpj handgeschakeld

Permalink

​ Ja ja, wij gaan het ook proberen.

Ingeschreven in de sportklasse, een beetje " niet gehinderd door enige kennis", we gaan dan ook naar de petit presse om te kunnen oefenen.

Volgens de olympische gedachte ,Meedoen is belangrijker dan winnen.

Permalink

Leuk!! Wij zijn er vorig jaar ook zo ingestapt...stralend laatste geworden.. en ongelooflijk veel lol gehad...;-)

Luceo non uro....

Permalink

En inmiddels zijn er 55 !! deelnemers an LCP. Maar 3 XM's, maar wel een team dus!

Mocht er nog interesse zijn.. niet twijfelen maar inschrijven.. t Kán nog...

Luceo non uro....

V6 exclusive 24 met zpj handgeschakeld

Permalink

Het wordt nog een bijzondere auto zo'n Xm , maar 3 op 55.

Vorige week het hydraulische gedeelte laten servicen bij Cypharse, hij veert weer zoals citroen bedoelt had.

Kunnen we die noord franse karresporen wel hebben.