Gezocht: Om dit paneeltje compleet te maken zoek ik nog een spiegelschakelaarkapje in nephout. Afkomstig van een type 3 exclusive. Wie heeft er nog iets liggen? RE: Gezocht: spiegelschakelaar kapje in nephout Volgens mij hebben we dat in ieder geval in het magazijn. Ik kan zelf ook nog wel eens kijken. Gaat alleen om het "hout" neem ik aan? Niet de knopjes? Login of registreer om te reageren RE: Gezocht: spiegelschakelaar kapje in nephout Jep, we hebben alleen het kapje nodig. Niet de schakelaar zelf. Zodra het XM club magazijn gelijktijdig open is met het CX club magazijn, dan komen we weer langs. Login of registreer om te reageren
RE: Gezocht: spiegelschakelaar kapje in nephout Volgens mij hebben we dat in ieder geval in het magazijn. Ik kan zelf ook nog wel eens kijken. Gaat alleen om het "hout" neem ik aan? Niet de knopjes? Login of registreer om te reageren
RE: Gezocht: spiegelschakelaar kapje in nephout Jep, we hebben alleen het kapje nodig. Niet de schakelaar zelf. Zodra het XM club magazijn gelijktijdig open is met het CX club magazijn, dan komen we weer langs. Login of registreer om te reageren
RE: Gezocht: spiegelschakelaar kapje in nephout
RE: Gezocht: spiegelschakelaar kapje in nephout
Jep, we hebben alleen het kapje nodig. Niet de schakelaar zelf.
Zodra het XM club magazijn gelijktijdig open is met het CX club magazijn, dan komen we weer langs.