XM's te koop

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Af en toe kom ik toch hele aardige, bijzondere, dure of juist hele goedkope XM's tegen op Marktplaats of Autoscout. Zoals deze: 

http://ww3.autoscout24.nl/classified/263922876?asrc=st|sr,as

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Ah oké, ik vroeg mij al af wat dit nu weer voor exemplaar was.  Ik ken er maar 5 in Nederland namelijk. 
Ik hoop maar dat ie hier blijft rijden. Lijzenga heeft ook eens een MultiMedia aan een Duitser verkocht.

Veen zegt:

Kijk eens aan, Lijzinga kondigt ook weer een Multimedia aan. Ik denk dat ze even op een zonnetje wachten voor de fotoshoot.  http://www.lijzengacitroens.nl/occasions/citroen-xm-2/

dat is die van Marco. Ik ben zeer benieuwd wat ze eraan over willen houden. Marco had als vraagprijs 7650,= en Lijzenga heeft vast 'over die prijs gesproken' met Marco

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Ze zullen 'm wel heel grondig nalopen, bijwerken, oppoetsen en voor een mooie prijs in de etalage zetten...  Ik gok op € 12.900,-

V6 '94 Rouge Griott Nacré

V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Permalink

Ik had Willem naar jou toe doorverwezen (sta ik nog ergens als admin te boek soms?)

Ik ben geen fan van al die toeters en bellen maar in deze kleur kan ik het wel waarderen. Komt een beetje in de richting van de Jensen XM.

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Een mooie z.g.a.n. XM bij Delest. Niet hydractief dus rijden als in een CX.   LINK

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Grappig ook dat ze het hydractieve veersysteem roemen, maar dit geen hydractieve XM is!  Best wel geslepen

Nou ja, niet hydractieve XM's zijn misschien wel veel plezieriger en ze maken wel reclame voor onze club. Bovendien, het is wel een mooi exemplaar.

Permalink

Die link is niet goed Frank, ik kom steevast op de homepage uit.......

Permalink

Och via een omweg lukt het dus ook, mooooooooooi een Gris Dolmen een van mijn favoriete kleuren.

V6 exclusive 24 met zpj handgeschakeld

Permalink

Echt een mooi excemplaar en Beaune is goed te doen,wel nog iets van de prijs af zien te krijgen .

En niet veel kilometers voor die leeftijd.

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Mmmm, het snoepje blijkt toch al flink over de houdbaarheidsdatum volgens een forumlid in Frankrijk. Jammer.

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Oud type V6 met Diravi stuurbekrachtiging in een type 2 jasje. Perfect!  Helaas heb ik aan 1 XM genoeg.

Permalink

Ook ik heb besloten mijn XM te gaan verkopen: de advertentie staat op autoscout: http://ww3.autoscout24.nl/classified/284840838?asrc=st|as

XM ! xxx mmmmmm.......:-)

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Ja en met een bruin dashboard  

Permalink

Wat een snoepje !    Die moet op zolder zijn bewaard.

Citroën XM is bijzonder, Hou hem heel !!

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Aan het instrumentarium te zien is het een 2 liter, in een basic-uitvoering maar dan wel weer met radio-stuurbediening...

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Ooit een XM met blauw leer gezien? (marktplaats)