Ik zoek het afdekplaatje voor het voorste sleepoog. Heeft iemand dit toevallig en als het kan ook nog in bleu mauritsius. RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Magazijn misschien? Is a.s. zaterdag open. Login of registreer om te reageren Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega) RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Ja die rotdingen kun je kwijtraken. Eén keer zijn er bij mij 2 gejat op CitroMobile 10 jaar geleden. Tip: zet ze vast met een Tie-wrap Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Gejat nog wel. lekker dan.. Ik meende me te herinneren dat je die dingen nog bij de dealer kunt krijgen, moet je ze wel zelf spuiten. Weet niet of dat nog steeds zo is. Login of registreer om te reageren RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Magazijn is een idee alleen heb ik zaterdag wat anders aan de hand. als iemand wil kijken of er zo iets ligt, bij die van mij zijn de nokjes afgebroken . Login of registreer om te reageren RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Zal morgen wel eens kijken Peter.... Login of registreer om te reageren RE: ↩ Als antwoord op furriegurrie furriegurrie zegt: Zal morgen wel eens kijken Peter.... ik ben morgen ook in Arkel indien aanwezig neem ik het voor je mee plus het rubbertje van de paravan nog meer nodig ? even bellen Login of registreer om te reageren Citroën XM is bijzonder, Hou hem heel !! RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Peter, neem ff contact op met Marcel, die heeft ze nog in de juiste kleur..... Login of registreer om te reageren RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Top Gerrie, dat ga ik doen. Bedankt voor het kijken, Login of registreer om te reageren RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Aad natuurlijk ook bedankt, dat rubbertje zoek ik nog steeds. ik zal Marcel contacten over dat kapje. Login of registreer om te reageren
RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Magazijn misschien? Is a.s. zaterdag open. Login of registreer om te reageren Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Ja die rotdingen kun je kwijtraken. Eén keer zijn er bij mij 2 gejat op CitroMobile 10 jaar geleden. Tip: zet ze vast met een Tie-wrap Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule
RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Gejat nog wel. lekker dan.. Ik meende me te herinneren dat je die dingen nog bij de dealer kunt krijgen, moet je ze wel zelf spuiten. Weet niet of dat nog steeds zo is. Login of registreer om te reageren
RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Magazijn is een idee alleen heb ik zaterdag wat anders aan de hand. als iemand wil kijken of er zo iets ligt, bij die van mij zijn de nokjes afgebroken . Login of registreer om te reageren
RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Zal morgen wel eens kijken Peter.... Login of registreer om te reageren
RE: ↩ Als antwoord op furriegurrie furriegurrie zegt: Zal morgen wel eens kijken Peter.... ik ben morgen ook in Arkel indien aanwezig neem ik het voor je mee plus het rubbertje van de paravan nog meer nodig ? even bellen Login of registreer om te reageren Citroën XM is bijzonder, Hou hem heel !!
RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Peter, neem ff contact op met Marcel, die heeft ze nog in de juiste kleur..... Login of registreer om te reageren
RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Top Gerrie, dat ga ik doen. Bedankt voor het kijken, Login of registreer om te reageren
RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2 Aad natuurlijk ook bedankt, dat rubbertje zoek ik nog steeds. ik zal Marcel contacten over dat kapje. Login of registreer om te reageren
RE: Gezocht afdekplaatje voor het sleepoog type 2
Magazijn misschien? Is a.s. zaterdag open.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Ja die rotdingen kun je kwijtraken. Eén keer zijn er bij mij 2 gejat op CitroMobile 10 jaar geleden. Tip: zet ze vast met een Tie-wrap
lekker dan..
Ik meende me te herinneren dat je die dingen nog bij de dealer kunt krijgen, moet je ze wel zelf spuiten. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Magazijn is een idee alleen heb ik zaterdag wat anders aan de hand.
als iemand wil kijken of er zo iets ligt, bij die van mij zijn de nokjes afgebroken .
RE:
ik ben morgen ook in Arkel
indien aanwezig neem ik het voor je mee plus het rubbertje van de paravan
nog meer nodig ? even bellen
Citroën XM is bijzonder, Hou hem heel !!
Top Gerrie, dat ga ik doen.
Bedankt voor het kijken,
Aad natuurlijk ook bedankt, dat rubbertje zoek ik nog steeds.
ik zal Marcel contacten over dat kapje.