Bij deze een topic voor het gespot onderweg of te voet, zet ze hier neer, Mike trapt af.
La Noir Verni zegt:
Ja is idd wel vaag..en geen kenteken te zien. Toch een auto om te onderzoeken, want turbo - airco - schuifdak en een mooi kleurtje.. (want geen groen :grijns:
Ik zit eigenlijk te zoeken naar het gespot topic van gewoon XM's onderweg, maar hebben we die eigenlijk wel???
Gisteren in Amsterdam; een dame in een mooie champagne dame :lol: Gemaakt door mijn kleine 11 jarige jonge dame!

RE: XM's Gespot.
Zojuist a50 Zwolle ,een mooie zwarte break rijdend richting het noorden
Vanmiddag even na vijven de witte 2.0 van Aad in de parkeergarage van het Groene Hart ziekenhuis. Hopelijk alleen op bezoek.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Nou nee.
probleem, mijn vrouw ze ligt op de neurologische afdeling met een tia.
morgen voor mij geen magazijn
Citroën XM is bijzonder, Hou hem heel !!
Het beste met je vrouw Aad.
Dat ze maar weer snel mag opknappen!
Verdomme Aad!, sterkte!!
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Sterkte Aad.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Heel akelig.. Veel sterkte!
Dat klinkt niet goed, sterkte Aad!
Sterkte Aad! En beterschap voor je vrouw.
RE:
het gaat al een beetje de goede kant op.
en bedankt voor medeleven.
Citroën XM is bijzonder, Hou hem heel !!
Goed om te horen! Kleine stapjes is ook vooruit!
Gisteravond in Duizel een zwarte op het pleintje bij de cafetaria
Deze Bad-ass V6 stond zojuist in de Nieuwe Ebbingestraat in Groningen. Dubbelgeparkeerd uiteraard
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
rij ik nu ruim een week rond in mn XM maar soortgenoten.. ho maar
Zat daar ook een doosje krijtjes op de achterklep?
Dat had ik op mijn schoolbordverfDyane. Elke dag een andere auto! ;-)
Yess, nu wel ;)
Iets vaags met rechten: ik moet uitgelogd zijn uit mijn google account, en dán de link posten...
Je kunt hierboven bij het cameraatje ook gemakkelijk een foto plaatsen.
Als ik nu de foto weghaal op mijn google account, dan is ie overal weg zonder dat ik moet nadenken op wat voor forums ik hem allemaal gepost heb..
Vanavond een heel stuk opgereden met een Break op de A2, tussen knp. Deil en ring Den Bosch, 33-FH-HH. Uitgebreid gezwaaid en gegroet.
Afgelopen zaterdag in Antwerpen. Een Nederlandse Xm met die van mij op de foto.
Nota bene op de dag Donderdag dat ik mijn XM had opgehaald, een blauwe exclusive door Gaanderen (mijn woonplaats) om 1300 uur
motor liep niet spat zuiver
Rond 1700 tussen Arnhem en Utrecht een zwarte berline
Tref ik ook es een xm... te koop in Paterswolde 180.000 km voor het luttele bedrag van 499,- even oppervlakkig bezien: zeer rot.... muf van binnen...
Auto Service Paterswolde....
Jeetje, dat is een XM zonder krikpunten. Maar de prijs is er ook naar ..
RE:
Jij hebt wel een heel stoer nieuw kenteken in de nieuwste combinatie Tom! (zie ik op de bovenste foto) Ben benieuwd of we dat nog veel gaan zien op XM's..
zag i.h. voorbij gaan deze week n blauwe bij de troelstralaan en in de van starkenborg wijk...ook blauw...