Lente in Drenthe toertocht Zondag 10 april 2016

XM 2.0 TCT 147PK Vert Vega '98 74-RJ-XB

XM 2.0 107PK Rouge Mandarin '92 DR-VT-45

BX Cannes 1.4 75PK Blanc Meije '91 ZN-19-YR

Op zondag 10 april 2016.

Is er de volgende evenement.

‘Lente in Drenthe’ toerrit Op zondag 10 april vieren we de lente in Drenthe. We beginnen in Erm en eindigen bij het Boomkroonpad. De rit is ongeveer 70 km lang en komt langs bos, hei en veen. Tijdens deze toerrit genieten we met volle teugen van het ontluiken van de natuur van Drenthe. Er zijn verschillende leuke plekken onderweg om even te stoppen voor een foto of een uitstapje. Halverwege is er ruimte voor een korte lunch voor eigen rekening.  We verzamelen tussen 10 en 10.30 in Café Moorman, Oosterlangen 2 in Erm. De eerste equipe vertrekt om 11 uur bij Café Moorman. 

Als u graag mee wilt doen gelieve een mail te sturen naar: evenementen@xmclub.nl

Onder vermelding van: aanmelding lente in drenthe toertocht.

Naam.

aantal personen.

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Dat is jammer Djidde, maar je weet het inderdaad; school gaat voor het meisje 

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

De tocht in Drenthe zal wat mij persoonlijk betreft vooral in het teken staan van het maken van een promotiefilm voor de club. We hebben nu een mooie mix in kleuren, serie 1 en 2 en ook zeker 2 breaks. Een filmpje als dit is onze wens.  (helaas een ander merk https://vimeo.com/24694256 )

Jazeker we zijn ambitieus 

Permalink

Had ik mij op verheugd om mee te doen, weer eens bekende van het forum persoonlijk te ontmoeten, maar helaas is het thuis nog niet optimaal,  te vermoeiend voor mijn vrouw en die moet ook mee om te navigeren.   

Citroën XM is bijzonder, Hou hem heel !!

twee keer een 2liter 90,92 en mijn droomauto een turbo CT uit 95

Permalink

Was zeker gezellig, iedereen was voor ons nieuw , leuke contacten gemaakt.

Mischien iets voor de volgende keer , het zou leuk zijn dat bv bij aankomst een consumptie met een gebakje eraf kan.

Wel kregen we na de rit een consumptie, verder prima geregeld en zeker voor herhaling vatbaar.

Als ik te vrijpostig ben dan hoor ik het wel, groetjes 

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Hebben jullie nog het Boomkroonpad bekeken? Jullie XM stond er nog toe we weggingen. Mooie voiture hoor. Prachtige kleur groen. Je boft maar dat je die van je vrouw moest kopen. 

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

De film wordt nog hard aan gewerkt. Dat duurt echt nog wel een tijdje. Foto's heb ik persoonlijk door al het filmen bijna niet gemaakt. Anderen wel geloof ik. Hierbij 2 van mijn mobiel

ik heb maar weinig foto's gemaakt die voor anderen interessant zijn. Maar ééntje wil ik jullie niet onthouden. Om aan te geven dat de organisatie kosten nog moeite gespaard heeft om alles in het teken van Citroën te zetten was zelfs de bewegwijzering bij het Boomkroonpad in stijl: