- Voorjaarssleutelmeeting
- Algemene Ledenvergadering en barbecue
- Zaterdag 17 april 2010
- Aanvang 10.00
- Locatie Gert de Jong Aalsmeer.
- Opgeven via de kalender.
- Algemene Ledenvergadering en barbecue
- Zaterdag 17 april 2010
- Aanvang 10.00
- Locatie Gert de Jong Aalsmeer.
- Opgeven via de kalender.
Je kunt daar zelf aan je auto sleutelen, zolang je de onderdelen en spullen van Gert de Jong koopt. Via het aanmeldformulier en via Lucas Unger moet je aanmelden :wink: .
Daarna een algemene ledevergadering en dan de BBQ 8) .
Maarrrrr....... Ik wil de dame alleen aan de Lexia gehangen hebben. Dus wie staat er gepland voor de Lexia maar wil z'n bollen opgeblazen hebben?
Daarna nog de voortrein rammel zien te vinden.
Wimb, jij staat op de lijst voor alleen 'uitlezen veercomputer'. Ik zie dat je inderdaad een onjuist bevestigingsmailtje hebt gehad, zo te zien wel als enige gelukkig.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Maar wat was er nou met die auto die 'storing brandstoftoevoer' in de veercomputer had zitten? Wie heeft gewonnen?
zo maar eens kijken of er geen nieuwe olie-druppel op de stoep zit. :lol:
Jammer dat ik een gaatje in mijn ashoes had ontdekt, want ik vergat de rammel uit de voortrein te laten onderzoeken :roll: .
Ik ben wel benieuwd ergens, Wim klimt U eens in de pen. :wink:
Dit was voor mij de eerste keer, dat ik eindelijk een XM van onderen kon aanschouwen :wink: Het was een leuke dag en zeer leerzaam en Mark heeft nog even het "zweven" van mijn Dame getest. Hij vond het netjes, ondanks de 18 inch wielen en de diravi werkte ook naar behoren. Alleen was Mark niet zo gecharmeerd van het sportieve geluid van de uitlaat. :cry: :lol: Moet maar gauw betalend lid worden, zodat ik ook aan de andere evenementen kan deel nemen en natuurlijk het Clubblad kan ontvangen. By the way, de barbecue was perfect geregeld. Dus alle lof voor de organisatie :wink: :wink: