Even een vraagje , het achterportier rechts is het slot zelf stuk, is er in het magazijn nog een gebruikte ? Het gaat om de passagierszijde, achter, bj auto 1996 MVg RE: slot achterportier Ja, normaal gezien wel. We hebben meerdere complete deuren staan waar deze uit gehaald zou kunnen worden. Login of registreer om te reageren RE: slot achterportier Fijn kan ik vragen tegen vergoeding uiteraad om het op te sturen ? Login of registreer om te reageren RE: slot achterportier Het handigste is om dit soort vragen via de mail (magazijn@xmclub.nl) te stellen. In principe worden onderdelen niet opgestuurd, maar er is wellicht wel een mouw aan te passen Login of registreer om te reageren RE: slot achterportier mail is de deur uit Login of registreer om te reageren RE: slot achterportier handig om te weten dit! Login of registreer om te reageren go with the flow
RE: slot achterportier Ja, normaal gezien wel. We hebben meerdere complete deuren staan waar deze uit gehaald zou kunnen worden. Login of registreer om te reageren
RE: slot achterportier Fijn kan ik vragen tegen vergoeding uiteraad om het op te sturen ? Login of registreer om te reageren
RE: slot achterportier Het handigste is om dit soort vragen via de mail (magazijn@xmclub.nl) te stellen. In principe worden onderdelen niet opgestuurd, maar er is wellicht wel een mouw aan te passen Login of registreer om te reageren
RE: slot achterportier
Ja, normaal gezien wel. We hebben meerdere complete deuren staan waar deze uit gehaald zou kunnen worden.
Fijn kan ik vragen tegen vergoeding uiteraad om het op te sturen ?
Het handigste is om dit soort vragen via de mail (magazijn@xmclub.nl) te stellen. In principe worden onderdelen niet opgestuurd, maar er is wellicht wel een mouw aan te passen
mail is de deur uit
handig om te weten dit!
go with the flow