Gezocht in verband met lekkage: expansievat onderdeel verdeel bolletje 1307HJ voor mijn XM Break 3.0 V6 24v. Op mij bekende adressen niet te vinden / leverbaar. Heeft iemand er misschien nog eentje liggen? RE: Gezocht expansievat verdeelbolletje 1307HJ Gebruikt goed? ES9J4? Laatste type V6? Waarschijnlijk wel gezien het om een break gaat... Login of registreer om te reageren RE: Gezocht expansievat verdeelbolletje 1307HJ ↩ Als antwoord op Xsara Coupe Bedankt voor je reactie. Gaat inderdaad om laatste type V6. Ik heb inmiddels een af-fabriek exemplaar gevonden en gekocht in Frankrijk. Met vriendelijke groet, Paul Login of registreer om te reageren Met vriendelijke groet, Paul Nieveen van Dijkum
RE: Gezocht expansievat verdeelbolletje 1307HJ Gebruikt goed? ES9J4? Laatste type V6? Waarschijnlijk wel gezien het om een break gaat... Login of registreer om te reageren
RE: Gezocht expansievat verdeelbolletje 1307HJ ↩ Als antwoord op Xsara Coupe Bedankt voor je reactie. Gaat inderdaad om laatste type V6. Ik heb inmiddels een af-fabriek exemplaar gevonden en gekocht in Frankrijk. Met vriendelijke groet, Paul Login of registreer om te reageren Met vriendelijke groet, Paul Nieveen van Dijkum
RE: Gezocht expansievat verdeelbolletje 1307HJ
Gebruikt goed?
ES9J4? Laatste type V6? Waarschijnlijk wel gezien het om een break gaat...
RE: Gezocht expansievat verdeelbolletje 1307HJ
Bedankt voor je reactie. Gaat inderdaad om laatste type V6. Ik heb inmiddels een af-fabriek exemplaar gevonden en gekocht in Frankrijk.
Met vriendelijke groet,
Paul
Met vriendelijke groet,
Paul Nieveen van Dijkum