Toch maar eens mijn XM 3.0 V6 uit '97 voorstellen...

Meer foto's volgen, morgen moet ik toch aan het relais werken, ik zal eens zien of ik dan nog een paar plaatjes kan schieten...

Meer foto's volgen, morgen moet ik toch aan het relais werken, ik zal eens zien of ik dan nog een paar plaatjes kan schieten...
Ik denk niet dat dat relaxed rijdt. :mrgreen:
Ja, automaat, rond de 230, verrassend weinig echte krassen, ik geloof inderdaad gris graphite, en ik ga proberen de 20e naar Hedel te komen maar ik beloof niks. Heeft met oppasdienst te maken ;)
Nog ff een plaatje:
Ik voel een poetsbeurt aankomen. :wink:
Mooie XM hoor 8) .
@Mike, een V6 12v Exclusive = altijd automaat :wink:
Waarschijnlijk toch voor enkele landen een handgeschakelde Exclusive gebouwd :wink: .
De Nederlandse importeur heeft toendertijd een stuk of 5 á 6 Exclusive automaat naar handgeschakeld omgebouwd in Nederland, althans dit verhaal heb ik van verschillende bronnen vernomen.
Naafdop? Ik heb nu 2 setjes Monte Carlo velgen gehad, type pre-ES9J4 maar geen naafdop te bekennen ... ik weet wel dat er een verschil is met de lengte van de bouten, van de 'nieuwe' soort zijn ze korter.
Dan ben ik in de war met de etoile velgen, daarvan waren de latere versies doploos :wink: . Dat weet ik zeker.
Hans is die ene vriend van met de zilvere CX GTI automaat :wink:, die bij Gert de Jong op de brug werd achtergelaten.
Alles geplaatst, nu nog een reset zien te scoren. Garage van Ewijk had vandaag even geen tijd, maar ik bel hem indien nog nodig volgende week om even 's-middags langs te komen (hem kennende kost me dat niets, hij weet dat ik dan ook weer sneller terugkom ;-))
Zelf solderen zou ik ook moeten kunnen (heb ik tenslotte op de HTS geleerd) maar het kost allemaal zoveel tijd lol
Mijn dame heeft pijn aan d'r neusje...
Was een jongedame op een bromfiets die dacht dat ze een XM kon stoppen... Nou, ik kwam drie meter te kort. Gelukkig is ze er met wat schaafwonden en een gekneusde enkel (en een afgeschreven piagio) vanaf gekomen, ik zit zelf nu (3 uur later) nog te bibberen...
Anyway, bumper stuk, nummerplaat verbogen eraf, voorruit kaduuk (gelukkig had ze een helm...).
Later foto's, morgen eerst maar eens met de verzekering praten over de afwikkeling...
M'n vriendin heeft vorig jaar ook zo'n soort akkefietje gehad: ze gaf op de fiets een auto die van rechts kwam geen voorrang op een gelijkwaardige kruising. Omdat een fietser de zwakste partij is, was de automobilist in eerste aanleg schuldig. :?
Ja, als je de regels kent, durf je geen auto meer te rijden. En begrijp je het kamikazegedrag van de Amsterdamse fietsers. :roll:
Natuurlijk hoop ik voor jou dat de situatie duidelijk haar schuld was en je de schade kunt verhalen. En voor haar hoop ik dat het lichamelijk letsel tijdelijk en beperkt is.
Suc6 met de verdere afhandeling.
En als je raad nodig hebt PBO (Pieter) pb'n die is verzekeraar :wink:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Het was toch niet dat domme blondje van die buikspreker uit de kroeg??
Politie heeft een rapport opgemaakt (met gegevens van een onafhankelijke getuige), ik heb zelf voor de zekerheid gevraagd of ik niet moest blazen (eh, ja, eigenlijk altijd bij een aanrijding, wilt u blazen? Ik was het eigenlijk vergeten!) en bij haar thuis met haar ouders het schadeformulier ingevuld. Daarna London verz. gebeld, die bellen mij morgen terug en dan hoor ik hoop ik meer...
Morgen komen ook de foto's, op het raam na verbaast het mij hoe weinig het eigenlijk is, en zal het mij waarschijnlijk nog meer verbazen hoe duur het dan uiteindelijk blijkt. Maar hopen dat het geen TL'etje wordt...
En net vandaag een Lexia besteld (€151) en de inschrijving van de xmclub binnen...
*Dus niet meteen denken in termen van tl. ;-)
Bumper stuk, mistlicht doet ook niets meer:
Die ruit zal vervangen moeten worden:
Linker voorscherm ingedeukt:
En mij nummerbord is er nog wel het ergst aan toe...
Maar de prijzen van de XM kunen de pan uit rijzen ook al lijkt het meevallen :wink:. De originele voorruit alleen al kost dik 600euro.
Nu maar hopen dat de verzekeraar snel reageert.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.