Hallo Wie kan mij helpen aan een'gewoon' stuurhuis,in een straal van 100 km rond Leeuwarden,van mijn xm?Bij mij is een bevestigingsteun afgebroken! Gr Erwin. RE: Stuurhuis Xm 1999 2.0. Niet te lassen? Anders word het een dure kwestie. Login of registreer om te reageren RE: Stuurhuis Xm 1999 2.0. ↩ Als antwoord op Jos Haeftinck Nee,zit op een rotplekje.Ik had al een stuurhuis van een sloper,maar net iets anders!! Login of registreer om te reageren Erwin RE: Stuurhuis Xm 1999 2.0. ↩ Als antwoord op bosklopper40 Neem eens contact op met lijzenga in damwoude. Heeft/had ook nog wat XM staan voor de sloop. Login of registreer om te reageren RE: Stuurhuis Xm 1999 2.0. Die had niets,heb inmiddels een besteld bij Bart Ebben.Deze zit er onder,uit laten lijnen en hij rijdt weer! Login of registreer om te reageren Erwin
RE: Stuurhuis Xm 1999 2.0. Niet te lassen? Anders word het een dure kwestie. Login of registreer om te reageren
RE: Stuurhuis Xm 1999 2.0. ↩ Als antwoord op Jos Haeftinck Nee,zit op een rotplekje.Ik had al een stuurhuis van een sloper,maar net iets anders!! Login of registreer om te reageren Erwin
RE: Stuurhuis Xm 1999 2.0. ↩ Als antwoord op bosklopper40 Neem eens contact op met lijzenga in damwoude. Heeft/had ook nog wat XM staan voor de sloop. Login of registreer om te reageren
RE: Stuurhuis Xm 1999 2.0. Die had niets,heb inmiddels een besteld bij Bart Ebben.Deze zit er onder,uit laten lijnen en hij rijdt weer! Login of registreer om te reageren Erwin
RE: Stuurhuis Xm 1999 2.0.
Niet te lassen?
Anders word het een dure kwestie.
Nee,zit op een rotplekje.Ik had al een stuurhuis van een sloper,maar net iets anders!!
Erwin
Neem eens contact op met lijzenga in damwoude. Heeft/had ook nog wat XM staan voor de sloop.
Die had niets,heb inmiddels een besteld bij Bart Ebben.Deze zit er onder,uit laten lijnen en hij rijdt weer!
Erwin