Dat klopt, bijvoorbeeld bij Cartal krijg je standaard korting. Van de week nog ontdekt dat Autoglym daar goedkoper is dan via het internet.
Maar vanwege m'n hobbyclublidmaatschap krijg ik 'standaard korting'. In de regel betekent dat: nog meer korting. ;-)
Ze kennen vanaf dit jaar een aspirantlidmaatschap: 3 maanden voor €75,-. Zo ben ik ook begonnen.
Een beetje doe-het-zelf garage kost ook al zo'n €15,-/uur. :?
p.s. Mocht je inderdaad zover zijn dat je lid bent en die voortrein gaat doen, wil ik graag hand-en-spandiensten komen verrichten.
Wim, ik heb meende ik nog wel een setje liggen, ik krijg als het goed gaat volgende week een set serie 1 van michiel, dan heb ik een set serie 2 over. Als je interesse hebt pb me maar voor de verdere details.
Vandaag weer een stapje dichter bij een goede IksEm. Ik heb het Kruidvatrubbertje (*) gemonteerd en heb nu weer een volledig functionerende dipslee. :lol:
Wat ben je lang bezig om uiteindelijk een lullig stukje rubber te plaatsen. En dat alleen maar voor het mooie. :wink:
(*)Official registered trade mark by Mark Nijenhuis
Zo vanmiddag lekker gebeund. En toen ik thuiskwam, vond ik een imeel: of ik vanavond langs kon komen in Den Haag. En dat heb ik gedaan: de buit is binnen.
:lol:
Ik raakte een beetje uitgekeken op La Soixante d'r benen:
Eigenlijk wel gewoontjes :?
Dus, aangestoken door Mark, heb ik vanavond dit gekocht:
En zal ik dus afscheid nemen van die 5-spaaks velgen. :mrgreen:
:lol: :lol: die Wim! Proficiat hoor, blokkies voor Soixante! Ze zijn niet meer in de orignele 2 kleuren stelling maar dat mag de pret niet drukken hoor. Ze zijn iig strak-de-friemel!
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
De verkoper heeft ze inderdaad opnieuw geverfd.
Nu 'ns kijken wat ik ga doen. Op de huidige velgen zitten goede zomerbanden. Die wilde ik sowieso vervangen door Pirelli's all-weather. Denk dat ik de blokjesvelgen stal en daar later die Pirelli's op laat zetten.
Verder heb ik me vandaag bezig gehouden met het loshalen van het turbohuis om de pakking te plaatsen. Ach, met loshalen en vastzetten ben je een paar uur zoet. En wat zou ik anders moeten doen op een aangename zomerse dag? ;-)
Ook de XM van een stukje Xantia ontdaan:
Boven het verbindingsstangetje voor de XM, onder voor de Xant. Bij gebrek aan beter hebben JP en ik er eentje van de Xant in gedaan. Maar dat rijdt toch niet zo lekker. :lol:
Ook de uitlaat 'ns op m'n gemak vastgezet. Het lekt nu minder op de flenzen, er is ook geen sportieve brom meer boven de 120.
Net een accu gehaald, ik keek even scheef toen hij de prijs noemde en toen kreeg ik 15% korting...
lol
Maar vanwege m'n hobbyclublidmaatschap krijg ik 'standaard korting'. In de regel betekent dat: nog meer korting. ;-)
Een beetje doe-het-zelf garage kost ook al zo'n €15,-/uur. :?
p.s. Mocht je inderdaad zover zijn dat je lid bent en die voortrein gaat doen, wil ik graag hand-en-spandiensten komen verrichten.
Nu nog op zoek naar passende deksels voor de asbak en de radio:
(Ik ben die in België vergeten mee te nemen :oops: )
Wat ben je lang bezig om uiteindelijk een lullig stukje rubber te plaatsen. En dat alleen maar voor het mooie. :wink:
(*)Official registered trade mark by Mark Nijenhuis
Ik heb nog wel een "kunststof hout" klepje voor radio en asbak...
Evt ook nog wel voor de handgeschakelde versie, dan is die helemaal compleet!
Laat maar horen als je interesse hebt ;-)
Als je een complete set hebt is dat natuurlijk fantastisch. Ik kom eigenlijk alleen plaatjes voor een automaat tegen. :roll:
Je hebt een pb.
Ik heb toevallig nog 1 plaat liggen uit een handgeschakelde versie...
Zowel de klepjes voor de radio als het nephout rondom de versnellingspook. Is die ook weer compleet!
Marco
:lol:
Ik raakte een beetje uitgekeken op La Soixante d'r benen:
Eigenlijk wel gewoontjes :?
Dus, aangestoken door Mark, heb ik vanavond dit gekocht:
En zal ik dus afscheid nemen van die 5-spaaks velgen. :mrgreen:
Nu 'ns kijken wat ik ga doen. Op de huidige velgen zitten goede zomerbanden. Die wilde ik sowieso vervangen door Pirelli's all-weather. Denk dat ik de blokjesvelgen stal en daar later die Pirelli's op laat zetten.
Verder heb ik me vandaag bezig gehouden met het loshalen van het turbohuis om de pakking te plaatsen. Ach, met loshalen en vastzetten ben je een paar uur zoet. En wat zou ik anders moeten doen op een aangename zomerse dag? ;-)
Ook de XM van een stukje Xantia ontdaan:
Boven het verbindingsstangetje voor de XM, onder voor de Xant. Bij gebrek aan beter hebben JP en ik er eentje van de Xant in gedaan. Maar dat rijdt toch niet zo lekker. :lol:
Ook de uitlaat 'ns op m'n gemak vastgezet. Het lekt nu minder op de flenzen, er is ook geen sportieve brom meer boven de 120.
*Jaloezie wegslikken*
Gefeliciteerd wIm! Echt een verfraaiing voor je auto!
Mooie verfraaien aan jouw Soixante :wink:. Voor het mooie de blokjesvelgen weer in twotone uitvoeren :wink:.
Daar zat ik ook aan te denken. Weet iemand de RAL-nummers?