Mede XM'ers, Gisteren gescheurd en nu op zoek naar in goede staat verkerende keuzehandle voor mijn 3.0 V6 uit 2000. Groetjes Eric RE: Zal moeilijk worden. Ik zag laatst een mooie oplossing voor gescheurde automaathendels... Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht ↩ Als antwoord op Veen En, die oplossing is? Login of registreer om te reageren RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Oh wacht, ik snap wat je bedoelt. Ik zie het nu op de foto. En waar kun je dat zo mooi laten herstellen? Login of registreer om te reageren RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Haha, ja hier in Nederland weet ik dat niet. Dit is door een stel Poolse liefhebbers gedaan die van oude XM's weer heerlijke voitures maken. Kijk maar eens ff op hun facebookpagina. LINK Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Ik zie dat deze jongens van O&K ook nieuwe pookknoppen maken. Misschien hebben ze ook wel een leren jasje voor die van jou Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Dankjewel. Ik ga op onderzoek uit Login of registreer om te reageren RE: Volgens mij nieuw te krijgen, kost wat maar dan heb je ook wat. Minstens een poging tot vragen waard https://www.dgautomaterialen.com/product/31854/selecteur-automaat Login of registreer om te reageren RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Oh, die zijn nog nieuw verkrijgbaar? Nou ik vind die prijs wel wat meevallen. Zeker als je verder een mooie XM hebt wil je toch niet met een rotte automaatpook rondrijden. Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Had al geïnformeerd maar is niet meer leverbaar helaas. Login of registreer om te reageren
RE: Zal moeilijk worden. Ik zag laatst een mooie oplossing voor gescheurde automaathendels... Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule
RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht ↩ Als antwoord op Veen En, die oplossing is? Login of registreer om te reageren
RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Oh wacht, ik snap wat je bedoelt. Ik zie het nu op de foto. En waar kun je dat zo mooi laten herstellen? Login of registreer om te reageren
RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Haha, ja hier in Nederland weet ik dat niet. Dit is door een stel Poolse liefhebbers gedaan die van oude XM's weer heerlijke voitures maken. Kijk maar eens ff op hun facebookpagina. LINK Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule
RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Ik zie dat deze jongens van O&K ook nieuwe pookknoppen maken. Misschien hebben ze ook wel een leren jasje voor die van jou Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule
RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Dankjewel. Ik ga op onderzoek uit Login of registreer om te reageren
RE: Volgens mij nieuw te krijgen, kost wat maar dan heb je ook wat. Minstens een poging tot vragen waard https://www.dgautomaterialen.com/product/31854/selecteur-automaat Login of registreer om te reageren
RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Oh, die zijn nog nieuw verkrijgbaar? Nou ik vind die prijs wel wat meevallen. Zeker als je verder een mooie XM hebt wil je toch niet met een rotte automaatpook rondrijden. Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule
RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht Had al geïnformeerd maar is niet meer leverbaar helaas. Login of registreer om te reageren
RE:
Zal moeilijk worden. Ik zag laatst een mooie oplossing voor gescheurde automaathendels...
RE: Keuzehandle 3.0 V6 Automaat 2000 gezocht
Oh wacht, ik snap wat je bedoelt. Ik zie het nu op de foto. En waar kun je dat zo mooi laten herstellen?
Haha, ja hier in Nederland weet ik dat niet. Dit is door een stel Poolse liefhebbers gedaan die van oude XM's weer heerlijke voitures maken.
Kijk maar eens ff op hun facebookpagina. LINK
RE:
Volgens mij nieuw te krijgen, kost wat maar dan heb je ook wat. Minstens een poging tot vragen waard
https://www.dgautomaterialen.com/product/31854/selecteur-automaat
Oh, die zijn nog nieuw verkrijgbaar? Nou ik vind die prijs wel wat meevallen. Zeker als je verder een mooie XM hebt wil je toch niet met een rotte automaatpook rondrijden.