Ik ben de trotse eigenaar van '91 XM 2.1D.
Mijn broer heeft deze in Duitsland gezien en letterlijk van de slooppers gered. De auto heeft maar 150k gelopen en mijn broer heeft hem van de eerste eigenaar gekocht. Auto heeft wat krasjes maar ziet er verder zeer goed uit.
Ik zal binnenkort eens wat foto's plaatsen.
Ik heb al een eerste vraag. Ik heb interesse om het interieur te vervangen door een leder. Nu heb ik al een gezien echter is deze van een type2. Ik ben nog niet wezen kijken echter enkele problemen die zo in mij opkomen:
* Huidige stoelen zijn manueel, leder stoelen zijn electrisch.
* Waarschijnlijk heeft het leder intereur achter electrische ramen, mijn zijn manueel
* Past het interieur van een type2 in die van een type1?
* Is de raam bediening van een type 2 manueel of electrisch?
Ik hoop met een beetje vindingrijkheid toch het interieur overgeplaatst kan worden.
We houden Gris Axinite over en die is idd zeldzaam :wink:
:wink:
Het geeft mij ook een goed gevoel als anderen het juist hebben :mrgreen:
Zijn die met een "platte"kop? Daar heb ik er nog 8 van liggen. :)
Heb er helaas 20 nodig :?
Verder heb ik gister het lederen interieur in de auto gezet. Verrassend genoeg was de bekabeling voor de bestuurdersstoel aanwezig. Voor de passagierkant was dit niet het geval dus ik heb het één en ander moeten doorverbinden.
Zaterdag verwissel ik nog de deurpanelen en tegelijk de nieuwe zij strips.
Daarna zal ik nog een paar nieuwe foto's maken.
Misschien kan ik je oude deurpanelen gebruiken...is het kunstof zwart?
@ La Noir Verni: Verkoop kom ik nog op terug als ik zover ben
"schat, kun je de spiegel nog iets verder naar buiten zetten?" :lol:
En je hoeft er niet eens het raampje open voor te draaien :lol: :o
Je zult een gat in de voorste deurbekledingen moeten maken vanwege de buitenspiegelverstelling. Maar dat komt wel goed denk ik.
Ik heb er geen goed gevoel bij. Ik dacht dat de citroen diesels een paar ton kunnen draaien maar voor die van mij ziet het er nu wel slecht uit.
Ben benieuwd wat het probleem is.
Ben wel benieuwd wat er nou precies is
Wellicht is dit ook jouw probleem???
Hoe hoog was je koelwatertemperatuur toen het gebeurde?
Morgen zullen we de kop eraf halen en kijken of we verder iets kunnen zien.
Overigens was er niks apart met de temperatuur. Er komt wel blauwe rook uit (Ruikt naar Diesel).
Ik hoop dat iets in de kop is en niet je hele onderblok uit elkaar hoeft :) Eventueel heb ik nog 2 koppen liggen van 2.1TD's. Ik vermoed dat deze identiek zijn aan de 2.1D's
Okey dankje,
Wat vraag jij voor een kop?