Hoe is deze radio te verbinden met stuurcommando Xm 3.0 12 1992 groetjes Theo RE: Philips radio voor citroen type 22 DC 594/35× Als ik de radio zo zie (in een handleiding) dan denk ik dat dat niet kan. Er hoort een lanbggerekte, uit mijn hoofd, 5 polige stekkerdoos in te zitten waarop het stuurcommande en het linker display aangesloten word, en die zie ik niet. Login of registreer om te reageren Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
RE: Philips radio voor citroen type 22 DC 594/35× Als ik de radio zo zie (in een handleiding) dan denk ik dat dat niet kan. Er hoort een lanbggerekte, uit mijn hoofd, 5 polige stekkerdoos in te zitten waarop het stuurcommande en het linker display aangesloten word, en die zie ik niet. Login of registreer om te reageren Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
RE: Philips radio voor citroen type 22 DC 594/35×
Als ik de radio zo zie (in een handleiding) dan denk ik dat dat niet kan.
Er hoort een lanbggerekte, uit mijn hoofd, 5 polige stekkerdoos in te zitten waarop het stuurcommande en het linker display aangesloten word, en die zie ik niet.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.