Is er hier een beschrijving hoe een hoogteregelaar te demonteren en schoon te maken, evt te reviseren. Van de forumonderwerpen zijn de fotos verdwenen. RE: Revisie hoogteregelaar Dit linkje kreeg ik eerder van @blaueboot Het zou mooi zijn als we de foto's van die oude forumonderwerpen nog terug zouden kunnen halen... Login of registreer om te reageren RE: Revisie hoogteregelaar Ah, ok. Deze is wel helder. Heb jij een revisiesetje gebruikt, of alleen gereinigd? Login of registreer om te reageren Jaap RE: Revisie hoogteregelaar Ik heb het nog niet gedaan, staat nog op m'n 'to do' lijstje... Login of registreer om te reageren
RE: Revisie hoogteregelaar Dit linkje kreeg ik eerder van @blaueboot Het zou mooi zijn als we de foto's van die oude forumonderwerpen nog terug zouden kunnen halen... Login of registreer om te reageren
RE: Revisie hoogteregelaar Ah, ok. Deze is wel helder. Heb jij een revisiesetje gebruikt, of alleen gereinigd? Login of registreer om te reageren Jaap
RE: Revisie hoogteregelaar Ik heb het nog niet gedaan, staat nog op m'n 'to do' lijstje... Login of registreer om te reageren
RE: Revisie hoogteregelaar
Dit linkje kreeg ik eerder van @blaueboot
Het zou mooi zijn als we de foto's van die oude forumonderwerpen nog terug zouden kunnen halen...
Ah, ok. Deze is wel helder. Heb jij een revisiesetje gebruikt, of alleen gereinigd?
Jaap
Ik heb het nog niet gedaan, staat nog op m'n 'to do' lijstje...