Hallo, ik ben nieuw in deze wereld dus mogelijk een domme vraag, maar zijn de klepjes die om het keypay van de startonderbreker nog te krijgen? Ben benieuwd of iemand die heeft, of kan printen. Groet, Marcel RE: Klepje om startonderbreker Hallo Marcel, welkom! Nee, zijn zeldzaam.. Had ooit iemand die dat zou kunnen printen, zal eens navragen hoe het zit/gaat. Wel jaren (3) geleden. Login of registreer om te reageren RE: Xsara coupe had ze toch te koop? Zie onderwerp: Grote opruiming | Citroën XM Club Nederland De slotjes zijn gewoon van Brabantia Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule RE: Klepje om startonderbreker Ja, je kunt ze nog nieuw krijgen bij Mecaplace. Login of registreer om te reageren RE: Klepje om startonderbreker https://mecaplace.com/produit/trappe-a-code-xm/ Alstublieft. Wel even een potje witte verf halen om te detailen, en ik vraag me af of het ruitje van het oude exemplaar over te zetten zou zijn. Login of registreer om te reageren XM - Rijden als een 'ouwe sok' met af en toe een 'petje' op. RE: Klepje om startonderbreker Ik had dat klepje vorig jaar ergens besteld. Meteen in de hoek gegooid. Niet mooi. andere kleur zwart en textuur Login of registreer om te reageren RE: Klepje om startonderbreker Heb je toevallig foto's? Naast een originele zou natuurlijk helemaal mooi zijn! Login of registreer om te reageren RE: Klepje om startonderbreker ik zal het na de vakantie delen Login of registreer om te reageren RE: Staan 2 klepjes bij link Login of registreer om te reageren RE: Klepje om startonderbreker Klopt! Heb ze allebei nog liggen. Login of registreer om te reageren
RE: Klepje om startonderbreker Hallo Marcel, welkom! Nee, zijn zeldzaam.. Had ooit iemand die dat zou kunnen printen, zal eens navragen hoe het zit/gaat. Wel jaren (3) geleden. Login of registreer om te reageren
RE: Xsara coupe had ze toch te koop? Zie onderwerp: Grote opruiming | Citroën XM Club Nederland De slotjes zijn gewoon van Brabantia Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule
RE: Klepje om startonderbreker Ja, je kunt ze nog nieuw krijgen bij Mecaplace. Login of registreer om te reageren
RE: Klepje om startonderbreker https://mecaplace.com/produit/trappe-a-code-xm/ Alstublieft. Wel even een potje witte verf halen om te detailen, en ik vraag me af of het ruitje van het oude exemplaar over te zetten zou zijn. Login of registreer om te reageren XM - Rijden als een 'ouwe sok' met af en toe een 'petje' op.
RE: Klepje om startonderbreker Ik had dat klepje vorig jaar ergens besteld. Meteen in de hoek gegooid. Niet mooi. andere kleur zwart en textuur Login of registreer om te reageren
RE: Klepje om startonderbreker Heb je toevallig foto's? Naast een originele zou natuurlijk helemaal mooi zijn! Login of registreer om te reageren
RE: Klepje om startonderbreker
Hallo Marcel, welkom!
Nee, zijn zeldzaam..
Had ooit iemand die dat zou kunnen printen, zal eens navragen hoe het zit/gaat.
Wel jaren (3) geleden.
RE:
Xsara coupe had ze toch te koop? Zie onderwerp: Grote opruiming | Citroën XM Club Nederland
De slotjes zijn gewoon van Brabantia
https://mecaplace.com/produit/trappe-a-code-xm/
Alstublieft.
Wel even een potje witte verf halen om te detailen, en ik vraag me af of het ruitje van het oude exemplaar over te zetten zou zijn.
XM - Rijden als een 'ouwe sok' met af en toe een 'petje' op.
Ik had dat klepje vorig jaar ergens besteld.
Meteen in de hoek gegooid. Niet mooi.
andere kleur zwart en textuur
Heb je toevallig foto's? Naast een originele zou natuurlijk helemaal mooi zijn!
ik zal het na de vakantie delen
RE:
Staan 2 klepjes bij
link
Klopt! Heb ze allebei nog liggen.