Hallo allemaal! Mijn naam is Liam, ik heb een Citroën XM uit 2000. Ik ben blij om me bij het forum aan te sluiten. RE: Evenvoorstellen Welkom Liam, Een Turbo uit 2000 is een goede keuze, zorg er wel voor dat de wagen goed op temperatuur is voordat je (echt) gas gaat geven. Login of registreer om te reageren RE: Evenvoorstellen Welkom hier met je late XM. Ben benieuwd. Plaats eens een foto .... Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule RE: Evenvoorstellen Hi Liam, ik ben ook nieuw. Veel plezier met jouw voiture. Mooi bouwjaar, een van de laatste versies. WAt is jouw CJ nummer? Login of registreer om te reageren RE: Evenvoorstellen Je bedoelt natuurlijk het organisatienummer . Bij Europese XM's eindigt dat inderdaad meestal op CJ, maar een eigenaar van een Break zal wellicht niet begrijpen wat je bedoelt. Login of registreer om te reageren
RE: Evenvoorstellen Welkom Liam, Een Turbo uit 2000 is een goede keuze, zorg er wel voor dat de wagen goed op temperatuur is voordat je (echt) gas gaat geven. Login of registreer om te reageren
RE: Evenvoorstellen Welkom hier met je late XM. Ben benieuwd. Plaats eens een foto .... Login of registreer om te reageren __________ Crepuscule
RE: Evenvoorstellen Hi Liam, ik ben ook nieuw. Veel plezier met jouw voiture. Mooi bouwjaar, een van de laatste versies. WAt is jouw CJ nummer? Login of registreer om te reageren
RE: Evenvoorstellen Je bedoelt natuurlijk het organisatienummer . Bij Europese XM's eindigt dat inderdaad meestal op CJ, maar een eigenaar van een Break zal wellicht niet begrijpen wat je bedoelt. Login of registreer om te reageren
RE: Evenvoorstellen
Welkom Liam,
Een Turbo uit 2000 is een goede keuze, zorg er wel voor dat de wagen goed op temperatuur is voordat je (echt) gas gaat geven.
Welkom hier met je late XM.
Ben benieuwd. Plaats eens een foto ....
Je bedoelt natuurlijk het organisatienummer
. Bij Europese XM's eindigt dat inderdaad meestal op CJ, maar een eigenaar van een Break zal wellicht niet begrijpen wat je bedoelt.