In de hoeken, als het dakraam open is, zitten de afvoer buisjes…. Doorblazen met lucht (compressor) heb ik met regelmaat gedaan. Deed dan een beetje water langzaam per hoek er in: als het buis je vrij is zou je in die hoe op grond water moeten zien… (kan even duren)
Hallo, ik heb dat handige veertje besteld op Bol.com...... maar waar zitten die gaatjes? haha...ik heb gekeken maar kan niet echt iets vinden... kan iemand me helpen?
RE: Lekkend dakraam
bij mij hetzelfde. Denk dat de rubbers de boesdoeners zijn. Waterfavoer werkt goed maar bij een grote plensbui ............
RE:
Het komt vaak voor dat het afvoergaatje of leiding dicht zit. Even doorprikken doet vaak wonderen.
Je kan daar een speciale borstel tvoor kopen zie link
Bedankt voor de goede tip! Vraagje: waar zitten die afvoergaatjes precies?
Normaal gesproken ; 2 aan de voorkant (links&rechts) en 2 aan de achterkant (links&rechts) van de bak.
Ze zitten zo wie zo aan de voorkant (zie foto) en ik denk, wat je niet op de fot ziet, dat ze ook aan de achterkant zitten.
link schuifdak
In de hoeken, als het dakraam open is, zitten de afvoer buisjes…. Doorblazen met lucht (compressor) heb ik met regelmaat gedaan. Deed dan een beetje water langzaam per hoek er in: als het buis je vrij is zou je in die hoe op grond water moeten zien… (kan even duren)
Hallo, ik heb dat handige veertje besteld op Bol.com...... maar waar zitten die gaatjes? haha...ik heb gekeken maar kan niet echt iets vinden... kan iemand me helpen?
Kun je het rubber herstellen (voeden) zodat het weer soepel wordt? Zoja, waarmee? En zijn er goede (after) market oplossingen?