Tourrit zondag 13 september

2 x 2.0 16V 1996, 2.0 16V Break 1998, 2.0 16V Prestige, Volvo 850 2,5 10V 1994

Gisteren heb ik het genoegen gehad om samen met Matthijs de tourrit van 13 september te controleren, voorrijden dus. Dit keer is de rit in Drenthe, het is een rondrit dus start-en eindpunt zijn hetzelfde. We werden onderweg nog verrast met tegemoetkomende DAFs 33, schijbaar hadden die op 22 augustus een rit in die omgeving.

We verzamelen om 11.00u in Rolde bij Brasserie de 3 Heeren aan de Hoofdstraat. De rit voert ons door het Drentse landschap met schilderachtige dorpjes, landschappen en andere bezienswaardigheden. Via kamp Westerbork rijden we naar het Oranjekanaal en dan richting museumdorp Orvelte, een bezoekje waard maar houd wel rekening met parkeerkosten van €5,=. We rijden na Orvelte door naar het land van Ellert en Brammert, het nationaal park de Drentsche Aa, het nationaal park Hondsrug om uiteindelijk weer in Rolde uit te komen. Onderweg zijn ook hunebedden te zien en te bezoeken en voor de leden die wat slechter ter been zijn, in Rolde vlak bij het eindpunt kunnen we een hunebed vanuit de auto zien.

Graag aanmelden voor vrijdag 11 september op evenementen@xmclub.nl

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Top Mark! Het lijkt wel een reunie.angel_smile.gif  Ook Martin en Marnix zijn van de partij weet ik uit de betrouwbare buurt-app.

Ik heb er zin in!

XM Berline Exclusive, Griz Quartz, ES9J4-ZF4HP20, 6-2000

Permalink

Nefertiti is (voorlopig) gered van de sloop en wil de wielen weer rond draaien. Wij (Evelien en ik) melden ons morgenochtend dus ook in Rolde.

Pieter & Nefertiti

XM Turbo CT Exclusive

XM V6 24v Multimedia

Permalink

Nog even een plaatje van afgelopen zondag. Niet alle XM's staan erop maar het geeft een mooie indruk.