7 !! Delige rvs sierstripset. Bij was er een voordeurstrip afgewaaid. Deze nu over. Zijn nieuw. Deze incomplete set mag weg voor 50 euro. RE: Rvs sierstrips Pardon, niet goed gelezen dus.Als de set niet compleet is heb ik geen interesse.Is het trouwens niet mogelijk om je eigen reactie te verwijderen of kijk ik niet goed? Login of registreer om te reageren RE: Rvs sierstrips ↩ Als antwoord op reluts Het is niet mogelijk om je eigen antwoord te verwijderen danwel de advertentie aan te passen. Is mij nog niet gelukt.wellicht dat de site makers dat nog zouden kunnen aanpassen........... Login of registreer om te reageren RE: Rvs sierstrips ↩ Als antwoord op citroen26 Verder lijkt het mij ook wel gemakkelijk als je een onderwerp af zou kunnen sluiten, uiteraard alleen de onderwerpen die je zelf hebt gestart. Geen idee hoe anderen daarover denken maar dat horen wel wel neem ik aan. Login of registreer om te reageren
RE: Rvs sierstrips Pardon, niet goed gelezen dus.Als de set niet compleet is heb ik geen interesse.Is het trouwens niet mogelijk om je eigen reactie te verwijderen of kijk ik niet goed? Login of registreer om te reageren
RE: Rvs sierstrips ↩ Als antwoord op reluts Het is niet mogelijk om je eigen antwoord te verwijderen danwel de advertentie aan te passen. Is mij nog niet gelukt.wellicht dat de site makers dat nog zouden kunnen aanpassen........... Login of registreer om te reageren
RE: Rvs sierstrips ↩ Als antwoord op citroen26 Verder lijkt het mij ook wel gemakkelijk als je een onderwerp af zou kunnen sluiten, uiteraard alleen de onderwerpen die je zelf hebt gestart. Geen idee hoe anderen daarover denken maar dat horen wel wel neem ik aan. Login of registreer om te reageren
RE: Rvs sierstrips
Pardon, niet goed gelezen dus.
Als de set niet compleet is heb ik geen interesse.
Is het trouwens niet mogelijk om je eigen reactie te verwijderen of kijk ik niet goed?
Het is niet mogelijk om je eigen antwoord te verwijderen danwel de advertentie aan te passen. Is mij nog niet gelukt.
wellicht dat de site makers dat nog zouden kunnen aanpassen...........
Verder lijkt het mij ook wel gemakkelijk als je een onderwerp af zou kunnen sluiten, uiteraard alleen de onderwerpen die je zelf hebt gestart. Geen idee hoe anderen daarover denken maar dat horen wel wel neem ik aan.