De uitlaatlek lokaliseren zou ik ook op een brug doen :wink: , op bokjes is het haast onmogelijk.
Daarbij zou iemand nog eens met een doek op de einddemper moeten houden zoals je dat in Heusden deed, om de lek makkelijker te vinden.
Doe wat ik wel eens doe en ga gewoon naar de Kwikfit en doe alsof je neus bloedt. Gewoon zeggen dat je het idee hebt dat je uitlaat lekt, en mee gaan als ie de brug op gaat. Als ze het gevonden hebben (?) (of jij), een prijsopgaaf vragen en zeggen dat je dat wat duur vindt. Want dat ga je ook vinden. En dan zeggen dat je er ff over na wilt denken.... :)
Dan heb je tenminste een idee waar het probleem zit en wat het kost om te laten fixen, en kun je nadenken over hoe je het zelf eventueel kunt aanpakken.
(Je moet die Kwikfit boys ook wel een aanpakken op de manier die ze jou ook aanpakken, nl over je banden beginnen te zeuren als je voor een uitlaat komt of vice versa....)
Ja, jullie hebben wel gelijk hoor :wink: Je kunt dit niet effe alleen doen.
Maar om nou bij kwikfit "een brug te lenen" gaat me een brug te ver :lol: :lol: (Wel inventief trouwens)
Maar heb idd nogwel meer vraagjes en opmerkingen. Heb al veel vaker onder de dame gelegen hoor. Als je bv ziet hoe sommige stekkerverbindingen onder een laag modder hun werk zitten te doen :roll:
Zolang die stekerverbindingen dicht zitten is er niets aan de hand. Pas wanneer je ze open trekt begint de ellende. ;-) Ik zou zeggen, als ze geen problemen geven, lekker onder de modder en andere rotzooit laten zitten. Tenslotte dicht het wel af. ;-)
er vanuit gaande dat die witte van mij nog redelijk maagdelijk is qua eigen kluswerk ed. denk ik dat daar geen clips horen.
Het zit bij de witte namelijk exact zo en er is idd weinig aan geklust aan dat ding. Bij het swappen van het interieur kwam ik clips en doppen tegen waar ik ze nog nooit gezien had.
als ik het clipje zo zie lijkt het er wel een van de plaat die de gordijnen achter omhoog moet houden..
Wellicht gevallen en wist de eigenaar niet waar t van was en dat em zo op de stof terecht gekomen is?????????
Ook in mijn multimedia alsmede alle slopers die ik heb gehad zat dit clipje niet..
Lijkt me dus ook niet origineel :wink:
Denk eerder aan een vinding van de eigenaar!
Nou moet een multimedia misschien in deze sowieso niet als maatstaf gekozen worden.. Die is al in de fabriek een paar keer in en uit elkaar geweest om de kabels te trekken en de computers te monteren en demonteren..
ALS ik ontwerper van een auto zou zijn, zou ik dat soort klein spul zoals clipjes, schroeven en dergelijke zoveel mogelijk overal hetzelfde houden. Met andere woorden, in het onderhavige geval zou ik die clips zowel voor de rand boven als het tapijt gebruiken.
Wat zegt service.citroen er over?
Daarbij zou iemand nog eens met een doek op de einddemper moeten houden zoals je dat in Heusden deed, om de lek makkelijker te vinden.
heb je niet nog een condoom in je bureau la liggen? Daarmee schijnt het ook te kunnen :D
Dan heb je tenminste een idee waar het probleem zit en wat het kost om te laten fixen, en kun je nadenken over hoe je het zelf eventueel kunt aanpakken.
(Je moet die Kwikfit boys ook wel een aanpakken op de manier die ze jou ook aanpakken, nl over je banden beginnen te zeuren als je voor een uitlaat komt of vice versa....)
Hoe schat je ons in Gomp ? Die V6 pijp heeft me toch wel een omtrekje hoor..... :?
Maar om nou bij kwikfit "een brug te lenen" gaat me een brug te ver :lol: :lol: (Wel inventief trouwens)
Maar heb idd nogwel meer vraagjes en opmerkingen. Heb al veel vaker onder de dame gelegen hoor. Als je bv ziet hoe sommige stekkerverbindingen onder een laag modder hun werk zitten te doen :roll:
Clip gemonteerd (en tapijt gekrompen ;)):
Clipje los:
Het zit bij de witte namelijk exact zo en er is idd weinig aan geklust aan dat ding. Bij het swappen van het interieur kwam ik clips en doppen tegen waar ik ze nog nooit gezien had.
Wellicht gevallen en wist de eigenaar niet waar t van was en dat em zo op de stof terecht gekomen is?????????
Lijkt me dus ook niet origineel :wink:
Denk eerder aan een vinding van de eigenaar!
Nou moet een multimedia misschien in deze sowieso niet als maatstaf gekozen worden.. Die is al in de fabriek een paar keer in en uit elkaar geweest om de kabels te trekken en de computers te monteren en demonteren..
Wat zegt service.citroen er over?
Het komt zelfs voor op tekeningen in het WPH.
PUNT :D
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Zijn ze die toch mooi vergeten bij de multi..
Marco
Nog niet eerder tegengekomen maar gezien de discussies hier viel het me ineens op.