Een mooie gelegenheid voor een gezellig weekendje uit.
Edit:
Link naar het lijstje wat je zelf zou moeten kunnen invullen.
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AmSbn4PYd02cdEtKa2puNnpEYzlyTEFDQ25JZzlrZGc&hl=nl
Kosten voor de dagkaarten zijn en blijven 13 euro (dat men entree heft is de normaalste zaak in Duitsland)
(een omvormer hebben we het over dan eej)
Woltersberg 15, 47638 Straelen
Ortsteil Westerbroek
groet,
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Weet je wat jij ook hebt Stoofke? Een XM met een schuifdak! Als de collega van Gomp nou op je stoel mag staan kunnen we beelden op de snelweg maken...
Denk trouwesn dat onze Duitse Freunden een beetje chaggi zijn :roll: Gelukkig komen wij niet uit Servië :wink:
er is hier eea gebeurt.. weet morgen ochten dpas of ik ook kan komen... en anders.. helaas voor mij. :(
Ik heb er iig een goeie 2,5 uur poetsen op zitten :shock:
high end wax protector van Riwax geprobeerd en dat is als nivea voor je voituur!
babybillegladjakkes
Ook mijn foute nummerplaat uit de kast gehaald :twisted: :lol:
Ik heb er zin in.
ffkes de adressen in de pda zetten en ik is er ready voor.
Tot morgen allemaal! :wink:
Nog even excuses aan PBO, ik denk dat ik je met Vert Vega verward had.
Gomp: Toch niets met de XM hopelijk?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Er stonden er zo'n 15 en daar kwamen wij met zijn tienen dus bij...
Ik hoorde dat er maar 15 leden zijn in duitsland :roll: maar dat lijkt me toch sterk voor zo'n groot land. Wij zitten in NL op zo'n 450. Wie weet of dit duitse ledenaantal klopt??
Vanochtend in Eindhoven was een imposant gezicht! 10 mooie XM's bij elkaar. Koffie met gebak was gezellig en het wachten was op Gompy die wegens een spoed olie verversing wat later kwam. De tijd werd gedood met slap ouwehioeuriuen, ahum, en voo de leifhebbers rijden met de DSuper. Die kan overigens ook gemakkelijk in zijn 3 wegrijden, hè Wim :wink:
Daarna lang de weg opgesteld voor een foto-shoot en op pad. Eerst door Geldrop (Wes! ) en toen naar de A67/E3. In colonne ingevoegd, en het tempo op zo'n 90 - 100 km/u. Was een machtig gezicht omdat 10 XM-en op de snelweg een verreks lange sliert vormen! Stoofke heeft gefilmd en gefotografeerd. Hij reed regelmatig langs de rij. Op een gegeven moment zelfs met 80km/u naast elkaar gereden voor de film. Daar ontstond dus al een kleine file door :lol:
Affijn, ga er geen dagboek van maken, hier zijn de pix's:
Oh ja! Aan het einde van het festijn was er nog een prijsuitreiking waarbij Benny en Arthur de gelukkige waren:
De 2 mooiste foto's, volgens mij dan zijn die nu komen. Een van La Dame Blanche, omdat het wit zo mooi kontrasteert met de lood grijze wolken en de zon de druppels op de XM verlicht. Jammer dat het kapje voor de sleepoog er niet meer zit. En een detail van de CX Prestige die er ook stond, blijft toch een tijdloze schoonheid.
Ik ben benieuwd naar de pix's van de anderen!!!
Salutes!
Kan me haast niet voorstellen dat er zo weinig leden zijn!
Waar waren de prijzen voor?
Marco
Wat een heerlijke foto's Mike, kan mijn hard weer ophalen. 8)
En Wes, jij was er helaas niet bij, maar daar hebben we het regelmatig over gehad.
Benny kreeg de 2de prijs voor de mooiste 'gepimpte' XM. Arthur kreeg de 3de prijs voor de mooiste XM in originele staat. En z'n andere prijs voor ook voor dat pimpen, dus dat begrijp ik effe niet meer. :wink:
Nog bijzondere dank voor de gastvrijheid van de familie Becht. En in het bijzonder Mike voor z'n jasmijnthee. 8)
Vertel vertel, zijn er eigenlijk nieuwe Duitse leden gemaakt bij ons genootschap?
Ben idd zeer benieuwd wat Maarten en Stoofke aan foto's hebben. Misschien dat Stoofke ook nog filmpjes op JoeToep zet :!:
Enne, hoeveel leden hadden ze nou bij de XM-IG de Club? Wim? weet you dat?
Maar snel even wat posten dan. :wink:
En wie was er weer de boel aan het vertragen?.... :lol:
Enge bumperklever:
Kunnen die v6'en niet harder dan 90? :lol:
Mark heeft weer mooi gepoetst zo te zien
Gelijk de nieuwe schakelaars monteren
Groepsfoto na het eten.
Dat activa-rood is bijna net zo saai als het xm-groen.
Marco, je kan beter in de grijze blijven rijden, die zie je veel minder :wink:
Maar ze hadden beslist meer dan 15 leden.