Benzinemeter krijgt geen signaal

Help! Mijn benzinemeter krijgt geen signaal. Vlotter doet het en tellerbak doet het. Waar zou ik verder moeten zoeken?

Kan jij mij zaterdag dan ff bijstaan? als dat het niet is moet ik als de tering toch maar weer een afspraak met de Jong maken. 3 juni ga ik naar frankrijk namelijk en dat komt steeds dichterbij.
Meteen even Chyparse bellen voor een afspraak. Voorraadbol lijkt wel een kookwekker.

Geen flauw idee. Ik hoop daar zaterdag achter te komen. We worden verblijd met de komst van el grande maestro electronico. :clap:
Meteen de verlichting nalopen. T kreng heeft nu ook geen dimlicht ondanks nieuw relais
Permalink

wimb zegt:

example zegt:

el grande maestro electronico.

Die oetl*l? Die leipo wil bij mij de aansturing van de airco wijzigen omdat 'het niet origineel' is. Als ik 'm zie dan zal ik hem. :mrgreen:

Wimmie hier raak ik je even kwijt!? :?:

Misschien eerst de massapunten eens nalopen, schoonmaken en opnieuw vastzetten? Die dingen deden het volgens mij allemaal wel bij mijn proefritt met deze wagen. Lijkt me sterk dat de boel allemaal stuk gaat op zo'n korte termijn. Zo slecht was/is die wagen niet namelijk....
Permalink

Het lipje wat van het relais was afgebroken heb ik uit het relais-voetje gehaald, het kan zijn dat je de aansluiting met het relais naar achteren
hebt geduwd en dat dat nu slecht contact maakt.