wimb en z'n La Soixante.

Maar 'ns effe een updeetje omdat dit draadje anders te veel wegzakt ;-)
Vorige week zouden zij bij Van der Laan een leiding uit een sloper (donorauto vind ik sympathieker klinken) halen en dan opsturen. Vandaag maar 'ns gebeld omdat ik nog niets ontvangen had en ik uitermate slechte ervaringen met TNT heb :twisted:
Wat blijkt? De donateuse had ook een slechte leiding. Potverdriedubbeltjes nog eens aan toe, zeg :!:
Maandag wordt de aandacht op een andere donateur gericht. En dan maar hopen dat die leiding wel goed is.
Wordt vervolgd....
Permalink

Wim moet aan de leiding! 8)

Jammer dat de goede bedrijven het altijd zo druk hebben he. Dan moet je langer wachten, maar het is aan de andere kant wel altijd de moeite waard.

XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.
Permalink

chateaux deux chevaux? heeft/had ook wat donoren staan!

Zal wel. Maar ik had EJ al betaald. Dus blijf ik bij Van der Laan. Andere reden is dat ik gezien alle goede verhalen veel vertrouwen heb dat de leiding die ik krijg ook echt betrouwbaar is.
Verder is de haast nu niet zo groot: veuls te veul werk op het werk, dus lange dagen en 's avonds moe.
Permalink

Idd Wim rustig aan, ik zit ook tot mijn nek in de klusjes die ook maar niet af komen. :lol:

Gloeiend, gloeiende, gloeiende. Weer die witte k**zooi :evil: Weer een sleuteldag naar z'n grootje. :cry:

Wacht maar, we sturen die ellende jouw kant op :twisted:
Permalink

Zo, nu breekt ook het zonnetje hier door...lekker in een hoekje van de tuin met een glaasje rose, is het toch al vlug 15c 8)

Hmmm. Dat had ik vroeger ook: een appartement in Amsterdam met huiskamer en balkon op het zuiden; 4 hoog. Westkant uit de wind. Lekker in de winter met korte broek en iets warms op het balkon in de zon. En beneden de sneeuw 8)

Zo, besloten om maar 'ns over iets heel anders te posten, namelijk de radio. Zomaar, om olie op het vuur te gooien: Niks geen typeI luik om te verbergen, bij mij zit 'ie open en bloot in het zicht:
http://lh3.ggpht.com/_x-QY8VJX8Gw/S4AA35UTtbI/AAAAAAAAAog/wLHq88V5ALQ/s640/DSCN0922.jpg
http://lh5.ggpht.com/_x-QY8VJX8Gw/S4AA4GOIZ5I/AAAAAAAAAok/9ejnEs03wA4/s640/DSCN0925.jpg
Ik vind dat deze radio rust uitstraalt en past bij de ambiance. Bovendien moet 'ie wel zichtbaar zijn want het is ook m'n navigatie 8)
Enige nadeel is dat er geen aansluiting voor AB op zit. :? En bluetooth moet apart geactiveerd worden, in Duitsland. Maar dat vind ik geen bezwaar :wink:
Permalink

Toch altijd grappig hoe iedere XM weer zijn eigen dingetjes heeft die anders zijn dan andere dames.

Overigens is de associatie dames en bloot een prettige natuurlijk. :wink:

• Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.
Permalink

Mooie radio/navi combinatie van Becker, ik had ook eerder ernaar gekeken maar ze zijn nog wel wat prijzig.

Hoe vind je geluidskwaliteit? Ik was er altijd te spreken over.

Vreemd dat je de bluethooth in Duitsland moet activeren :roll: .

Prijzig? Valt wel mee hoor. Tel eens de prijs van een goede radio, zeg Kenwood en een TamTam met heel Europa bij elkaar op. Dan ga je al richting die Becker.
Het geluid is zeer goed: Vol en gedetailleerd zonder gedreun. Ik ben uitermate tevreden over het apparaat: degelijk, goede radio, snelle GPS, etc... :-)

Ik heb de 7850, dat is een 7950 zonder blauwe tanden. Om dat te activeren moet je extra dokken, iets van €47,-. Maar mijn versie is dus wel bijna €200,- goedkoper in aanschaf. Dus....
Permalink

inderdaad geen storende radio :wink: :lol:

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

Permalink

Ik wil gaarne met de tijd deze aanschaffen. Iemand bekend met dit merk?

http://www.navaudio.nl
HI 021 BGI - TMC of NavAudio HU0407IBG of

Maar dan moet ik hem waarschijnlijk op dezelfde manier als Wim plaatsen, dus onderin, maar wel een afneembaar frontje en het scherm klap je naar binnen, als ik het goed begrepen heb, alleen weet ik niet of je deze radio kan aanpassen via stuur bediening.

Nee ik weet niets over dit merk. Ik ben er wel tegenaan gelopen toen ik op zoek was. Ik wilde per sé een radio met ingebouwde navigatie. En tijdens het zoeken kwam ik eigenlijk steeds weer terug bij 3 merken: Becker, Blaupunkt en VDO Dayton. VDO vroeg idioot veel voor kaartupdates. En Blaupunkt had alleen kaarten voor West-Europa.
Pioneer en Kenwood vielen sowieso af vanwege de prijs, hoewel ik hunnie d'r klapschermen mooi vond.
Voor wat betreft jouw wens Benny, ik ben wat huiverig geworden voor die klapschermen. Het valt me bij in de winkels op dat die schermen na verloop van tijd los in hun scharnieren gaan zitten. Ook de Kenwoods, Pioneers en JVC's.
JM2C (Just my 2 cents) ;-)
Permalink

Wim, jij zocht nog o.a. een voorbumper, meldde je in mijn topic.
Heb je deze al gezien? http://link.marktplaats.nl/323783189

Wie weet? 8)

• Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.
Permalink

Ja vet Wim. Nieuwe bumpert. Ook nieuwe mistlampen plaatsen dan! Vind ik erg mooi staan op de 2. Frisse snuit! En een nieuwe plaat met opgelegde cijfers/letters. Je herkent je auto niet meer terug 8)

M'n bumper heeft 2 bulten op de plaatsen van de bevestiging. Hij is er zogezegd opgefrot :? Ik wil inderdaad een goede bumper, maar zonder beschadigingen. Die uit Haarlem valt dus af. En ach, er is voldoende wat ik nog aan de dame moet doen wat veel belangrijker is. ;-)
M'n mistlampies benne trouwens in goeie staat.

Vrouwen, we kunnen niet me ze leven maar ook niet zonder. :mrgreen:
Permalink

Wim, heb je al iets van je HD-leidng vernomen???

Ja: goed en slecht nieuws zoals het hoort. ;-) De leiding die me was toegezegd, hebben ze uit de sloper gehaald en bleek ook slecht.
Vrijdag heb ik heb gebeld en ze zouden maandag (gisteren dus) een andere sloper een leiding halen. Vandaag bellen of het gelukt is.

To be continued...

Weer een updeetje: de leiding die ze gisteren uit de sloper hebben gehaald is goed. Maar

komt uit een V6 en is dus iets anders. Vanmiddag waren ze met donor nummer 3 bezig. Het is dat ik vertrouwen heb in Van der Laan (serieus :!: ) anders zou ik nu een lullig/lollig bedoelde opmerking maken.
Het zit voor hun dus ook niet mee, helaas.
Permalink

Dat betekent Wim, dat we gewoon geduld en geen haast moeten hebben met deze klus.
Permalink

Er zit niets anders op. Is het ook een flinke klus om ze te demonteren?
Permalink

Dan worden ze daar bij vdL ook niet wijzer van... :roll:

EJ laat het z'n stagiairs doen :lol:
Serieus, bij v/d Laan kannibaliseren ze een sloper. En dan komt op enig moment die leiding vrij.

Ach Wes, geduld heb ik niet. Maar ook geen tijd. Dus het resultaat blijft hetzelfde ;-)
Ik zit er overigens serieus over te denken om 2 dagen een brug te reserveren en dan die leiding én de turbo te doen. Volgens mij wordt die leiding dan ook bereikbaarder.
"Zeg maar een win-win situatie" :)