Eindelijk heb ik er dan 1tje op de kop weten te tikken: een betaalbare zilveren XM V6 Exclusive met leer/alcantara. Hoewel het voor mij een beetje een gok is, heb ik er wel vertrouwen in. De auto is van een clublid en het onderhoud is op wat details na een heel eind op orde.
Woensdag ga ik haar ophalen. Ik hoop er veel plezier van te hebben.
Ze staat nu op etoiles, maar de montecarlo's zitten erbij. Die komen er tzt weer onder. Toch net wat fraaier.
Hieronder alvast wat foto's:

Re: XM V6 van Arendonk
Ik heb nog nergens gehoord dat iemand de remdruk-sensor uit elkaar heeft gehaald en schoon gemaakt,
maar eens moet de eerste keer zijn. :wink:
Matthijs wellicht? :wink:
Voor dat bedrag zou ik eerst 'ns met een andere gebruikte experimenteren. :wink:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Helaas Wim,
Bestelnr: 96119998- NIET-VARIABELE STUURBEKRACHTIGING.
Volgens de info in het begin van het topic zou er een diravi inzitten en dan heb je het nummer 96026835 (drukcontact) nodig en die is NFP
ongeveer een tientje... 8)
Had al gezien dat hij niet meer nieuw te krijgen is... Tweedehands is het ook een drama, want alle 2dehandse onderdelen boeren herkennen het artikelnummer niet. :(
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
http://link.marktplaats.nl/458157760
Al een hele tijd hoor ik vanalles rommelen in het vooronder. Het lijkt af en toe wel of heel de voorwielophanging eronderuit dreigt te vallen. Het geroffel van de stabistokken herken ik wel van Xantia's, maar dit lijkt toch wel ff een paar gradaties erger.
Wat zou dat kunnen zijn? Veerpoten? Spoorstangkogels? Er zit ook een kleine vrije slag in het stuur. (1 cm)
Lijkt me nog goed?
kunnen vervangen en de reactie-stang rubbers zou ik pas doen als het echt nodig blijkt te zijn, er zijn al te veel diravi's door gesneuveld.