Even voorstellen:
Micheline uit Winterswijk, tot voor kort 2 XM's een oudere ( 94) 2.0 VSX op LPG en een bloedgave, 98 er turbo CT met veel opties.
Helaas, jammer, jammer, is mijn mooiste door een BMW naar de citroen hemel geholpen, en staat het wrak hier om bekleding voor de oudere dame te leveren ( beige leer), en andere nuttige onderdelen te verwijderen en te bewaren.
Maar aangezien het toch blijft kriebelen ga ik morgen kijken naar een 97 er V6, met alle opties, ben benieuwd.......................
Groet uit winterswijk
Micheline
Micheline uit Winterswijk, tot voor kort 2 XM's een oudere ( 94) 2.0 VSX op LPG en een bloedgave, 98 er turbo CT met veel opties.
Helaas, jammer, jammer, is mijn mooiste door een BMW naar de citroen hemel geholpen, en staat het wrak hier om bekleding voor de oudere dame te leveren ( beige leer), en andere nuttige onderdelen te verwijderen en te bewaren.
Maar aangezien het toch blijft kriebelen ga ik morgen kijken naar een 97 er V6, met alle opties, ben benieuwd.......................
Groet uit winterswijk
Micheline
Re: Winterswijks mooiste Xm.
Luceo non uro....
Met dank aan Djidde die de foto's maakte, terwijl ik ( gelukkig ) aan het werk was....
Zoals te zien is er vrijwel niets meer van over dan het kale chassis, en er rijden inmiddels 5 XM's rond met onderdelen van de oude....
Luceo non uro....
Maar voor de rest goed kaal hoor!!!
Hier zijn er 3 weg gegaan :mrgreen: Zal de foto's nog wel eens posten...
Tsja. Soms hebben auto's hun doel gediend en mogen ze gewoon rustig naar de de eeuwige snelwegen.
Die sloper met 525.000 km destijds had ik ook niet zoveel moeite mee. Dat ding heeft zijn tijd ruimschoots voldaan en leeft voort in ongeveer 5 a 6 XM's. Wat wil je dan nog meer?
In jouw geval is het wel wat wranger natuurlijk. Maar ook jouw XM leeft voort in andere XMs! Waaronder hopelijk de mijne, in de toekomst. Kloppend hart, enzo :D
( de witte daarna was een echt maandagochtendmodel, en heb ik opgelucht naar de sloop getrapt trouwens,... ) :mrgreen: :mrgreen:
Luceo non uro....
Edit: waarbij ik nu zie dat reparatietjes een raar woord is :mrgreen:
Luceo non uro....
Luceo non uro....
:grijns: soms zie je zoiets pas als je het opschrijft..
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Tot as dinsdag mag ze rijden..
Luceo non uro....
450K is echter geen schande om er al mee op te moeten houden. Na 16 a'17 jaar, ik zou zeggen dat -ie zich kranig geweerd heeft.
Luceo non uro....
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
En ja, we hebben er al weer één op het oog, als het goed is gaan we zaterdag kijken, rijden, en wie weet..
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Luceo non uro....
Toen ik de foto voor het eerst zag dat ik dat je de limo van Maarten had gekocht. :oops:
Is deze madame nu Winterswijks mooiste? :mrgreen: