Ik heb erbij gezet 'doe maar een bod' en dat is helaas zo... er zitten twee bijna nieuwe Michelin voorbanden op, veerbollen onlangs allemaal nog gevuld (en hydractiefbol achter nieuw), armsteunverhoger voor, 13e ruit, trekhaak, electrische ramen voor en achter, 6 speakers en alle VSX-extraatjes zitten er op en doen het.
Auto rijdt nog en heeft nog apk, lees de advertentietekst (met foto's) op marktplaats en bieden graag ook daar. Moet snel weg, als er niet geboden wordt doneer ik 'm aan het magazijn van de XM club.
Zit een alarm in dat door de ANWB ooit is uitgeschakeld. Die hebben dat met paperclips opgelost. Zal wel een tijdelijke oplossing zijn geweest, maar de vorige eigenaren vonden het goed genoeg om het zo definitief te laten :wink:
Zelfde probleem als Gerrie dus eigenlijk. Ik had hetzelfde ook met mijn zilveren dame...
Daar zou ik nu niet meer zo huiverig voor zijn, achteraf gezien was de oplossing best logisch. Gek eigenlijk dat je door onwetendheid daar zo als een berg tegenop kunt zien...
Nu je het zegt, idd. En dat ding is hartstikke NFP en zal dus van een sloper moeten komen. Vreemd dat de verkoper dat zelf niet even in orde heeft gemaakt voor de pic. Zou je bij een dergelijke vraagprijs toch wel mogen verwachten, toch.
Via autotaalglas lukt het tot nu toe altijd een nieuwe lijst te krijgen (voor de Break, dan); terwijl Carglass altijd aan het piepen is dat het ding NFP is. Hoe dat voor een Berline zit, weet ik niet.
zijn idd verschillend en die strips kun je echt niet meer nieuw kopen.
De laatste nieuwe die ik heb gezien waren 2 jaar gelden op de citromobiele. Ik zag ze zo net onder mijn hand verdwijnen in de knuistjes van een grijpgrage duitser :evil:
Re: Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen
http://auto.marktplaats.nl/citroen/537230534-citroen-xm-v6-pallas-autom…
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Excuus voor het even pluggen van mijn eigen advertentie, maar ik denk dat het interessant kan zijn voor XM-rijders:
http://auto.marktplaats.nl/citroen/536259793-citroen-xm-turbo-ct-vsx-au…
Ik heb erbij gezet 'doe maar een bod' en dat is helaas zo... er zitten twee bijna nieuwe Michelin voorbanden op, veerbollen onlangs allemaal nog gevuld (en hydractiefbol achter nieuw), armsteunverhoger voor, 13e ruit, trekhaak, electrische ramen voor en achter, 6 speakers en alle VSX-extraatjes zitten er op en doen het.
Auto rijdt nog en heeft nog apk, lees de advertentietekst (met foto's) op marktplaats en bieden graag ook daar. Moet snel weg, als er niet geboden wordt doneer ik 'm aan het magazijn van de XM club.
Vriendelijke groet,
Kees-Jan Smit
Mijn ex!
Even voor de duidelijkheid, dat was dus deze dame:
Wat een verschil maken een poetsbeurt en een sportbumper zeg!
Op een T 2 staat zo,n pakketje toch erg goed!
Xm serie 1 uitlees apparaatje...
Dat start probleem had jij dat toen ook al niet Marco??
Zit een alarm in dat door de ANWB ooit is uitgeschakeld. Die hebben dat met paperclips opgelost. Zal wel een tijdelijke oplossing zijn geweest, maar de vorige eigenaren vonden het goed genoeg om het zo definitief te laten :wink:
Zelfde probleem als Gerrie dus eigenlijk. Ik had hetzelfde ook met mijn zilveren dame...
Als nieuw!
Veel vragen is 1. Krijgen is 2...
Die spatlappen zijn wel lelijk .
Voor de rest wel een beauty hoor. :clap:
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Is dat voor Berline en Break niet gewoon dezelfde lijst? Zijn tot de B-stijl toch gewoon hetzelfde model? :|
De laatste nieuwe die ik heb gezien waren 2 jaar gelden op de citromobiele. Ik zag ze zo net onder mijn hand verdwijnen in de knuistjes van een grijpgrage duitser :evil:
deze is al eerder voorbij gekomen.... maar wat zou zoiets ongeveer mogen kosten?
Ik vraag me overigens af of deze foto niet is genomen op de citromobiel afgelopen jaar. Die wand op de achtergrond hebben ze daar ook.
er zou volgens de tekst iig een compleet nieuwe rvs Inox uitlaat onder zitten. Het spruitstuk zal daar wel niet bijzitten.
Prijs, sja, wat de gek er voor vraagt en geeft :D