Ja en daaro zit ook nog wat onderlakse roest. Ik laat moeders 'ns informeren wat het herstellen in Hongarije kost, dan heb ik een excuus om daarnaartoe op vakantie te gaan.
@Matthijs: Dat pijpje is gewoon in het blok gedrukt met een rubberen ring. Echt een compleet van de pot gerukte constructie. :evil: Ik heb dat pijpje er uit gehaald, schoongemaakt en met een ring van vloeibare pakking weer terug geplaatst.
Maar het zou niet daar doorheen mogen lekken omdat het boven de rand van de carterpan zit. Anders zit er gewoon teveel olie in.
Ja maarja, wie weet hoe hoog het komt met al het geklots en bochtenwerk e.d. Zal het eens onderzoeken en de vloeibare tjap uit het rek pakken :twisted:
Dat zal ik tzt wel posten :)
Dit zweet is gewoon van langdurig zweten, niet een scheurtje oid. Maar ik ga het schoonmaken en danzie ik het wel, ik zal niet verder wim zn topic vervuilen ;)
En dan volgt er nu een bericht speciaal voor Mike B. Ik heb vandaag de blokjesvelgen naar de poedercoater gebracht.
.....
Herhaling
..... Ik heb vandaag de blokjesvelgen naar de poedercoater gebracht.
.....
Einde bericht.
Ik ga het hopen van wel. De bestelling was zilver en RAL7042. Dus net als de Turbovelg hiero: http://www.gerritsen-coatings.nl/Fotos.aspx En pssstt... Dat voor maar 260 pleuries all-in.
:buig: :buig: :buig:
Wij zijn zééééér tevreden!!! Je bedoelt die CX GTI velg 7042, dus netjes in 2 kleuren?
Valt me mee die prijs en het is een life time investment! Leuk, linksboven staat de Visa, Axel GSA Pallas blokjes velg in zilver goud!
De Sigaren man heeft er wel een mooie handel van gemaakt. Een jaar of 4 geleden was ik er voor het eerst en toen was het gewoon 1 standaard kleur voor de velgen.
Die man IS theater. zeker 5 minuten mompelen, op z'n sigaar kauwen, zuchten en steunen voordat het hoge woord er uit kwam: "10 euro per velg extra." :lol:
Ach, het is niet duur en Nijkerk is nog redelijk in de buurt voor mij.
jaartje of 4 geleden deden 4 toiles nog 120 eurie oid... Tot iedereen dat adresje vond en de sigaren man het tijd vond om over te stappen op Havana's :?
Gisteren heb ik van Coen de luchthoorn overgenomen en omdat het vandaag zulk heerlijk klusweer was (not) het ding in La Soixante gemonteerd. Mijn eerste gedachte was om de hoorns mooi rood te spuiten en ergens onder motorkap een prominente plaats te geven, maar net zoals bij de kroez lukte dat niet. Plan B was om de op de plaats van de elektrische claxons te plaatsen en zowaar, dat past. :shock: Het vergde wel wat afstellen om een en ander niet in de fans te laten belanden, maar het lijkt toch wel of het er voor gemaakt is.
Rechts de motor:
En links de 2 hoorns:
Ik had ze al opgeschuurd, maar toen ik besloten had om ze achter de bumper weg te moffelen verviel ook mijn animo om ze een fris kleurtje te geven. :oops:
Ik kan wel zeggen dat madame nu duidelijk de aandacht trekt als ik subtiel op het linkerknopje van de handle druk. :mrgreen:
Ik had ze al opgeschuurd, maar toen ik besloten had om ze achter de bumper weg te moffelen verviel ook mijn animo om ze een fris kleurtje te geven. :oops:
Ik kan wel zeggen dat madame nu duidelijk de aandacht trekt als ik subtiel op het linkerknopje van de handle druk. :mrgreen:
Daar heb ik ze ook, bij mij waren ze al door Rob gemonteerd :mrgreen: Enne.........................ze zijn rood :D :D
Re: wimb en z'n La Soixante.
@Matthijs: Dat pijpje is gewoon in het blok gedrukt met een rubberen ring. Echt een compleet van de pot gerukte constructie. :evil: Ik heb dat pijpje er uit gehaald, schoongemaakt en met een ring van vloeibare pakking weer terug geplaatst.
Maar het zou niet daar doorheen mogen lekken omdat het boven de rand van de carterpan zit. Anders zit er gewoon teveel olie in.
Oh ja, jij gebruikt dat blok in een niet-hydropneumaat. :wink:
Dit zweet is gewoon van langdurig zweten, niet een scheurtje oid. Maar ik ga het schoonmaken en danzie ik het wel, ik zal niet verder wim zn topic vervuilen ;)
Ik heb vandaag de blokjesvelgen naar de poedercoater gebracht.
.....
Herhaling
.....
Ik heb vandaag de blokjesvelgen naar de poedercoater gebracht.
.....
Einde bericht.
En pssstt... Dat voor maar 260 pleuries all-in.
Wij zijn zééééér tevreden!!! Je bedoelt die CX GTI velg 7042, dus netjes in 2 kleuren?
Valt me mee die prijs en het is een life time investment! Leuk, linksboven staat de Visa, Axel GSA Pallas blokjes velg in zilver goud!
Ach, het is niet duur en Nijkerk is nog redelijk in de buurt voor mij.
:sick:
Morgen krijg ik van Marco bijbehorende bouten en dan kan ik volgende week bandjes gaan wisselen bij de beunclub.
Maar dit is toch niet de originele kleurstelling?
Vind de dieperliggende vlakken wel erg licht...
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
@Mark: wat bedoel je?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Kan het niet goed zien op de foto, lijkt een kleur namelijk. Neem je er een mee morgen?? :lol:
Rechts de motor:
En links de 2 hoorns:
Ik zou ze trouwens Vert Vega spuiten!
Daar heb ik ze ook, bij mij waren ze al door Rob gemonteerd :mrgreen: Enne.........................ze zijn rood :D :D