Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Als ik mijn achterbank plat doe, kan er ook een koelkast in (daadwerkelijk vorig jaar gedaan!)

La Noir Verni zegt:

"onzin biedingen worden verwijderd!" :rofl:

Indeed.
Ik kreeg 2 jaar geleden zo'n zelfde iets aangeboden met een blok dat maar 160k had gelopen voor 1000 euri inclusief een set blokjesvelgen met winterbanden.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

Gewoon erover heen gaan en 110 bieden.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Permalink

Compensatie noemt men dat :mrgreen:
Sorry boys, maar alles komt goed terecht: ik heb m'n kapje én een blokjesvelg voor de reservewiel, en 2 andere forumleden houden er een mooi en goedkoop setje velgen aan over!

Super toch?

XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.

La Noir Verni zegt:

:schater: Read this :!:

http://link.marktplaats.nl/542919632

"onzin biedingen worden verwijderd!" :rofl:

Volgens mij heeft die kerel op CiFo nog een tijdje lopen zoeken naar bankjes en/of tips om dit voor elkaar te krijgen. Ziet er niet uit, net als de rest van de auto, maar perfecte oplossing dus toch +1 =]

En wat een ruimte achterin.. Toen ik een keer een break sloopte toen lag ik languit in de auto en wat zijn die dingen toch ontzettend groot 8)

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

La Noir Verni zegt:

Als het magazijn binnenkort operationeel is kan dit wel een idee zijn ja! Maar dan moet er wel weer het 6 koppig turbosloop team opgezet worden: In 6 uurtjes een XM kaal plukken! :lol:

Wanneer? :mrgreen:

TCT Series 2 Madame Morette

TCT Series 1 Madame Kitty Noir

Permalink

La Noir Verni zegt:

Als het magazijn binnenkort operationeel is kan dit wel een idee zijn ja! Maar dan moet er wel weer het 6 koppig turbosloop team opgezet worden: In 6 uurtjes een XM kaal plukken! :lol:

Lijkt me ook wel mooi om mee te slopen! goeie om wat skills op te doen :)

Xsara Coupe zegt:

In het magazijn gaat niet gesloopt worden voor zover ik van het bestuur heb begrepen.. :wink:

Dat is een nogal ongenuanceerde uitspraak zegt dé man van de magazijncommissie (zoals het in de AE staat :mrgreen: ) Slopen met een 2-kolomsbrug is onwenselijk. Maar een lijk kaalplukken op een middag behoort tot de opties.

Nu C6 2.2 HDi, zwart

Permalink

... en is heel goed te doen zonder brug :)