Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

Nee, wil vanmiddag/vanavond langs gaan. Ik had gisteren sociale verplichtingen ;-)

Zoals ik in het café al meldde, ik ben wezen kijken maar geen dame kunnen vinden. Helaas...
Permalink

Morettes kunnen mooi staan als een XM verder licht is aangekleed met zijskorts en sportieve velgen. Deze velgen vind ik niks :roll:

Nee, ik vind moirettes totaal niet smoelen op een XM. Ronde lampen bij een hoekige auto. Dito voor de Bix.
Smaak is natuurlijk persoonlijk. ;-)
Permalink

Moresttes op de XM van Benny zou best mooi kunnen staan. Als je het droog op een "standaard" XM plaatst zoals op de foto dan vind ik het ook niet mooi.

Als de neus/grille enigszins rond gevormd zou zijn; dus de ronding van de lampen volgend. Dan wel. Nu vind ik de overgang hoekig <> rond te abrupt.
Maar nogmaals, het blijft een persoonlijke mening.
Ik denk wel dat de lichtopbrengst van moirettes beter is.
Permalink

En wat dacht je van de CW waarden en het extra benzine verbruik daar door, nee hoor ook voor mij geen Morette´s. :wink:
Permalink

Morettes voor een Xm zouden vierkant moeten zijn..... ook wellicht om enige terugblik te bieden op de SM

BX 19 GT '85

XM 2.0 TCT au. '94

CX 2400 GTI '82

BX 14 '89

AX 1.4 Rallye '96

XM 3.0 V6 '89

Permalink

Eigenlijk is de CX de enige waar het echt goed op staat: :wink:

Klik

Klik
Permalink

jij had toch verleden jaar cifovoorjaarsmeeting wat xm morettestukken bemachtigd voor een fles cola oid?

BX 19 GT '85

XM 2.0 TCT au. '94

CX 2400 GTI '82

BX 14 '89

AX 1.4 Rallye '96

XM 3.0 V6 '89

Permalink

stooftaker zegt:

jij had toch verleden jaar cifovoorjaarsmeeting wat xm morettestukken bemachtigd voor een fles cola oid?

idd :wink:
Permalink

Ik vind Morettes op een XM stiekem wel geil. Ben het wel eens met de stelling dat er dan zijskirts, een vettere achterspoiler (beter nog: een dakspoiler) en mooie velgen bij horen. Minimaal.

XM 3.0 V6 12 klepper. An oldie but a goodie.
  • Turbo's blazen.
  • Schokbrekers zuigen.
  • V6-en huilen.

V6 '94 Rouge Griott Nacré

V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Permalink

BasisBIX zegt:

Eigenlijk is de CX de enige waar het echt goed op staat: :wink:

Eensch!

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Yep, omdat de CX rond in de belijning heeft.
QED 8)

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

Permalink

Yes, Mike. Deze kunnen i.p.v. de zwarte kunststofdorpels, vanwege de opstaande rand. :wink: :wink: Perfect :wink: maar wel veel geld vraagt ie ervoor, misschien wel teveel :?
Permalink

Ja, is stevige prijs. Ik weet echter niet of ze zeldzaam zijn :(

Mijn rode reflectorplaat achter bv kreeg ik ook niet goedkoper dan 75,= euo ex verzendkosten. Daar zijn er, nieuw ongebruikt, ook maar weing van...

Permalink

wat die rvs dorpels betreft is het denk ik een beetje 'wat de gek er voor geeft' zijn iig niet meer te krijgen. op e.bay enzo kom ik za al helemaal niet tegen.

Die grapjas waar ik geboden heb, vond €40,- in ieder geval veel te weinig. En deze staan ook al heel lang te koop. Het is dus een beetje wat de ene gek er voor wil en wat de andere gek er voor geeft. ;-)
Op het CiFo (of is het op het Xantiaforum :roll: ) is een moddereter die die dorpels maakt voor diverse Troenen. Maar niet voor de XM, helaas. :cry:

Permalink

Dat is René van het cifo. Mooi stukje huisvlijt al zeg ik het zelf.

Permalink

ja die strips had ik ook in mon (E)Xantia, wel leuk dat het gelijk voor 4 deuren is, dat lukt dus niet bij de xm....
Als ik ze nog niet had zou ik wel 85 € over hebben voor de nieuwe strips overigens....
Permalink

Ja, daar heb je voor 600 euri's een hoop reserve plaatwerk zeg. Eigenlijk zouden we een club autoambulance moeten hebben die tegen geringe vergoeding door leden met BE rijbwijs gehuurd kan worden. Dan kun je nog eens naar "Manche"rijden (Calais ed)

Die gouwe is ook leuk. Dat zijn toch de kleurtjes die je weing ziet...

Permalink

Wie stelt zijn XM beschikbaar voor de ombouw? :lol: :lol: :lol:

http://i475.photobucket.com/albums/rr111/kraaij5/Tissier/XM_porte_tube_profil.jpg

Permalink

:lol: Ja da's ook een idee voor de XM club. Heb je weer geen BE nodig, alhoewel???

Alleen jammer als je halverwege Frankrijk strand met zo'n hok :roll: