Ik zie op best veel plaatjes van medeforummers dat de radio veprlaatst is in de console naar de plaats waar normaal het bakje zit en dat zodoende het bakje achter de klep verstopt zit.
Ik wil dat ook doen maar hoe krijg je dat bakje dan passend? Hij is volgens mij te breed om achter de klep geplaatst te worden en voordat ik ga hakken in mijn bakje leek het me wel handig om eerst eens na te gaan of daar niet een simpele truc voor is :)
Ik wil dat ook doen maar hoe krijg je dat bakje dan passend? Hij is volgens mij te breed om achter de klep geplaatst te worden en voordat ik ga hakken in mijn bakje leek het me wel handig om eerst eens na te gaan of daar niet een simpele truc voor is :)
Re: radio verplaatsen
Dan maar eens even kijken wat er precies van het bakje afgehaald moet worden om dat een beetje netjes te krijgen.
Bakje kun je volgens mij zonder veel ommehaal gewoon omzetten.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Qua radio heb ik zo'n standaard philips ding dat met de XM meegeleverd werd, nog net met cd-speler, dan heb ik liever dat die in het zicht hangt zodat een mogelijke radiojunk ziet dat ie niets waard is dan dat ie hoopt dat er iets exotisch achter het klepje verstopt zit. Bovendien sloot ik het klepje nooit en nu ik dat fantastische nephout heb wil ik natuurlijk van de volle glorie die dat te bieden heeft genieten :)
Maar goed, ik heb dus even wat hoekjes met een vijl aangepakt en nu zit ie op zijn plek en de radio een stukje lager. Qua kabels is het geen punt want de antennekabel had ik al verlengd en de audio en stroomkabels zijn ernstig veel langer omdat mijn parrot daar tussen aangesloten is.
Weer een stapje dichter bij perfectie.... :mrgreen:
Ik zal dalijk onder de radio een 6 dvd wisselaar hebben zitten, of net andersom natuurlijk..... :mrgreen:
- 1 met rand die mooi tussen de bovenste klep en de asbak past. Deze past niet achter het bovenste klepje
- 1 zonder rand die wel mooi achter het bovenste klepje past zonder iets te hoeven aanpassen
Maar die met rand is redelijk eenvoudig aan te passen, je moet aan de zijkanten van het bakje bovenin ongeveer de helft van die rand weghalen zodat er twee sleufjes van ongeveer een milimeter of 2 dik ontstaan, daar kunnen dan de scharniertjes van het klepje lang, verder past ie dan gewoon as is.