eXpelliarMus z'n "Breakyblackline"

hai allen,

Ik ben expelliarmus, broer van example, woon in amsterdam en werkte in z'dam bij Fiege, een transport bedrijf. ik rij momenteel met mijn xm 20i
break confort '92 kleur vert triton, zeer fijne wagen. :P  :P 
Heb al een waslijst aan auto's gehad, waarvan de meesten toch wel frans. :wink:  ik sleutel graag zelf, maar als het te moeilijk wordt, zoek ik meestal iemand die me verder kan helpen. :P  :oops:  :wink: 
liever niet de dealer.

Permalink

Da's toch een heel ander gezicht Zo'n interieur Wes! :)

Waarom heb je eigenlijk voor Pirelli's gekozen?

Mooie foto's en een mooi verhaal Wes. Dat zwart staat toch wel chiquer dan dat grijs.
Die aanzuigleiding is uit het assortiment ben ik achtergekomen :-( Je zult dus op zoek moeten naar een tweedehands.
Permalink

Heb al twee tweedehandse leidingen naar de euwigge leiding velden gebracht, die dingen worden door verwering te hard en je moet toch her en der wat buigen en dan zegt ie knak, ik zoek eigenlijk een zaak waar ik er een kan laten namaken in een betere kwaliteit rubber.
Permalink

La Noir Verni zegt:

Da's toch een heel ander gezicht Zo'n interieur Wes! :)

Waarom heb je eigenlijk voor Pirelli's gekozen?

Omdat er toen ik naar banden zocht, de michelin energy severt van nu nog niet op de markt was, de vorige generatie was echt verschrikkelijk, ik ben nog steeds blij met de Pirelli's, prima band.

V6 '94 Rouge Griott Nacré

V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Permalink

eXpelliarMus zegt:

Heb al twee tweedehandse leidingen naar de euwigge leiding velden gebracht, die dingen worden door verwering te hard en je moet toch her en der wat buigen en dan zegt ie knak, ik zoek eigenlijk een zaak waar ik er een kan laten namaken in een betere kwaliteit rubber.

Wat zijn de specificaties Wes?, ik kan wel eens rondbellen onder onze leveranciers.

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Permalink

Geen flauw idee Mark, dat het met regelmaat heet en dan weer koud word is je wel bekend, daar moet het dus wel tegen kunnen, dat is alles wat ik weet, lhm op zich doet niet zo veel toch?

Permalink

Persleiding ?
Aanzuigleiding ?
Hoge druk ?
Lage druk ?
Diameter uitwendig / inwendig?

Dat bedoel ik :wink:

Permalink

Het is een aanzuigleiding, lage druk, alleen de diameter weet ik even niet, zal ik nog opmeten.

Ik zal er ook even een foto van maken, hij heeft er een nog al belangrijke bocht in zitten, de eerste bocht van af de pomp.

Volgens mij moet dat rubber wel tegen hydraulische olie kunnen. En kan standaard rubber dat niet zo goed.
Mark, het lijkt mij dat dat adres aangemeld moet worden bij de onderdelenmagazijnmeester van de club i.o. Er zal in de toekomst meer behoefte zijn aan slangen. En hydraulische bolides hebben er nu eenmaal meer dan gewone auto's :?
Misschien ook maar 'ns een lijst van specificaties gaan bijhouden?

Permalink

wimb zegt:

Mark, het lijkt mij dat dat adres aangemeld moet worden bij de onderdelenmagazijnmeester van de club i.o.

Komt goed :wink:

Permalink

Wes en Wim, veel plezier morgen en Paris!!!
Permalink

Thanx, was gezellie en ook wel leerzaam.....
Permalink

"Breaky" heeft kuren!! Wat vorig jaar was verholpen door Gert J is weer terug gekomen, een lekkende veercylinder rechts achter, zou ie nu echt stuk zijn??

Permalink

hmmm Dat is minder Wes..... en nu?

Permalink

Hey Wes, shit man :cry:

Lekt zo'n cylinder dan bij de leiding? Is dat een dure grap of kun je daar gebruikt ook nog aan komen?

:lol: Mark, je bent me net een minuutje voor.....
Permalink

Ik heb een slopert gevonden waar ik ze van af ga halen en er bij mijne onder ga zetten, ik hoorde vorige keer bij Gert J dat het waarschijnlijk een interne lekkage is, ik ga nog op onderzoek uit, ze rijd er nog niet minder om.
Permalink

Dat lijkt me iig geen "stoep"- klusje...
Permalink

Nee das geen stoep klusje, als ik er aan ga beginnen doe ik dat binnen hoor.