hai allen,
Ik ben expelliarmus, broer van example, woon in amsterdam en werkte in z'dam bij Fiege, een transport bedrijf. ik rij momenteel met mijn xm 20i
break confort '92 kleur vert triton, zeer fijne wagen. :P :P
Heb al een waslijst aan auto's gehad, waarvan de meesten toch wel frans. :wink: ik sleutel graag zelf, maar als het te moeilijk wordt, zoek ik meestal iemand die me verder kan helpen. :P :oops: :wink:
liever niet de dealer.
Waarom heb je eigenlijk voor Pirelli's gekozen?
Die aanzuigleiding is uit het assortiment ben ik achtergekomen :-( Je zult dus op zoek moeten naar een tweedehands.
Omdat er toen ik naar banden zocht, de michelin energy severt van nu nog niet op de markt was, de vorige generatie was echt verschrikkelijk, ik ben nog steeds blij met de Pirelli's, prima band.
Wat zijn de specificaties Wes?, ik kan wel eens rondbellen onder onze leveranciers.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Aanzuigleiding ?
Hoge druk ?
Lage druk ?
Diameter uitwendig / inwendig?
Dat bedoel ik :wink:
Ik zal er ook even een foto van maken, hij heeft er een nog al belangrijke bocht in zitten, de eerste bocht van af de pomp.
Mark, het lijkt mij dat dat adres aangemeld moet worden bij de onderdelenmagazijnmeester van de club i.o. Er zal in de toekomst meer behoefte zijn aan slangen. En hydraulische bolides hebben er nu eenmaal meer dan gewone auto's :?
Misschien ook maar 'ns een lijst van specificaties gaan bijhouden?
Komt goed :wink:
Lekt zo'n cylinder dan bij de leiding? Is dat een dure grap of kun je daar gebruikt ook nog aan komen?
:lol: Mark, je bent me net een minuutje voor.....