Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

Permalink

Heeft de XM van Buuf ook de velours/alcantara combi :wink: ?

eXpelliarMus zegt:

Mark zegt:

Bij mijn weten is het gewoon een VSX interdinges, ik zie in iedergeval geen alcantara :)

Dit is een exclusive, in de warmere landen van europa is leer niet zo popie, vandaar deze uitvoering.
Permalink

Ik gok nog steeds op automatische klep ontgrendeling, altijd fijn als je even voor taxi speelt.
Permalink

Citrophile zegt:

eXpelliarMus zegt:

Mark zegt:

Bij mijn weten is het gewoon een VSX interdinges, ik zie in iedergeval geen alcantara :)

Dit is een exclusive, in de warmere landen van europa is leer niet zo popie, vandaar deze uitvoering.

Yep, als ze weer operationeel is, zal ik haar aan jullie gaan showen. :wink:
Permalink

eXpelliarMus zegt:

Ik gok nog steeds op automatische klep ontgrendeling, altijd fijn als je even voor taxi speelt.

Toch is dit niet echt logisch, als bestuurder moet je achter het stuur zitten en de passagiers hun spullen erdoen terwijl ze de klep normaal kunnen ontgrendelen.
Tenzij de normale ontgrendelknop in dit geval met het bijzondere knopje ontbreekt :wink:

Dus je drukt op het knopje, controlelampje brandt en de achterklep gaat open en dan druk je het knopje "uit" en sluit de klep automatisch / handmatig sluiten?

Of wat Wes zegt alleen ontgrendeling en de klep moet je als nog omhoog drukken.

Qua afbeelding lijkt het wel met de achterklep te maken te hebben.
Permalink

@Mark, kan jij misschien een mailtje sturen naar de Duitse eigenaar van de XM over dat knopje :wink: ?

V6 '94 Rouge Griott Nacré

V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.

Permalink

nee, we gaan er een prijsvraag van maken http://pages.prodigy.net/indianahawkeye/newpage23/16.gif

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Permalink

eXpelliarMus zegt:

Citrophile zegt:

eXpelliarMus zegt:

Mark zegt:

Yep, als ze weer operationeel is, zal ik haar aan jullie gaan showen. :wink:

hé Mark het is al 1-0 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Permalink

Citrophile zegt:

@Mark, kan jij misschien een mailtje sturen naar de Duitse eigenaar van de XM over dat knopje :wink: ?

't gaat om het knopje he!? wel blijven opletten en voorlopig sta jij op achterstand http://pages.prodigy.net/indianahawkeye/newpage23/16.gif

Permalink

Jij had het over een leesbril :wink: en dat het geen alcantara was :wink: .

De prijsvraag gaat idd overhet knopje en wat is de prijs die te winnen valt :wink: ?
Permalink

Jongens laten we on topic blijven, het wordt steeds meer welles nietes en we zijn geen 6 meer!!
Permalink

nog over het serie1 knopje, zou het een vergrendelknop van de achterklep kunnen zijn? Zodat er niet iets uit de kofferbak gejat kan worden?
Permalink

Mijn Saab (Spyker?) had ook een extra knopje in het portier om de achterklep te openen. Geef toe, die greep indrukken kost best wel wat kracht en als je met zo'n knopje hetzelfde bereikt is dat gewoon luxe...
Permalink

mijn gedachte is ook dat het een vergrendeling van de koffer is, zodat deze van buitenaf niet geopend kan worden, toendertijd had je nog niet het automatisch op slot springen bij bepaalde snelheden.
Lampje zal dus ter herinnering zijn dat de vergrendeling ingeschakeld is.
Permalink

Ik zou best die optie willen hebben, dan is die ene loze plek in de rij knoppen ook functioneel :lol: .

Maar het instructieboekje zal ik nog een keer op naslaan over dit knopje, echt nog nooit gezien :roll: . In de oude folders wordt er ook niet over gerept als optie.
Permalink

Ik vind dit toch ook wel zeer gei......

http://193.164.197.30/images/795/7951164587.jpg

108.000km, 1995, verwarmbare stoelen, etc etc......3.000 euri's 8)
http://193.164.197.30/images/797/7974663004.jpg
http://193.164.197.30/images/791/7913911929.jpg

EDIT: Bij Senlis, 25km voor Parijs :roll:

Permalink

Sjiek 8)

Permalink

Kijk hier, een duitse XM in taxi-kleur beige!
http://i.ebayimg.com/18/!!rztuB!!20~$(KGrHqUH-CUEu7ccTqBPBLwEW8uErg~~_27.JPG

Permalink

Teiltje?

Permalink

Mark zegt:

Teiltje?
Ja eigenlijk wel ja....tering wat is dat mooi een witte serie2. (Mooier dan een witte serie1, je crois!)

Permalink

Dat sloeg op die beige hoor, en dan om te spugen :mrgreen:

Permalink

Mark zegt:

Dat sloeg op die beige hoor, en dan om te spugen :mrgreen:

Oh sorry, zat namelijk echt te kwijlen op die witte :lol: Teiltje kon ik wel gebruiken duszzzzz... :wink:
Permalink

Ik voel dat Mike een witte serie2 V6 gaat kopen in Frankrijk :lol:

En dan heeft 'ie hulp nodig in de vorm van een chauffeur/bijrijder. 8)
Permalink

:cry: nou m'n portemonnaie voelt hulumaal rien!!!

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

Permalink

Nou, als ik geld had, zou ik die eerste witte XM van € 3000,00 wel willen kopen, vind hem persoonlijk ook erg mooi in wit :wink: :wink: :wink:

Djeepers, ik heb 200 voor een radiateur betaald. Hier had ik er een auto omheen gekregen. :lol:

Permalink

Ik zat er net aan te denken, met mooie beertjes velgen :D

Permalink

geen geld zeker niet als het plaatwerk nog enigszins in orde is....
en met toilvelgies...