Gespot: Citroën Occassions (o.a XM's) en Onderdelen

Citroen XM Eclusive, 3.0 ltr - V6 - 24V - Bj. dec.1994.

Permalink

Dwalen wij niet een beetje af heren??

BX 19 GT '85

XM 2.0 TCT au. '94

CX 2400 GTI '82

BX 14 '89

AX 1.4 Rallye '96

XM 3.0 V6 '89

Permalink

Woei!, als ik nog wat van de prijs af kan krijgen, wordt dit een slopertje voor mij.

Nog meer mensen die interesse hebben in onderdelen van een type 2 in Vert Vega? :lol:

http://link.marktplaats.nl/354269172

Jazekers. Alleen, dit is een echte type 2 toch? Als ik het goed heb, is het Vert Vega dan metallic ipv. onze parelmoer. Mocht het geen verschil zijn, dan ga ik voor de achterklep + nog wat interieurspul.
Advies van Marco: grille verzamelen. ;-)

Grilles inderdaad verzamelen.. Kan nooit kwaad ;-)

Jullie hebben toch ook een "echte" serie 2?
Volgens mij moet dit dezelfde kleur vert vega zijn...

Enne, voor deze prijs: gewoon doen!

We hebben allebei een vroege: mijn Organr. is 6561. Dus net niet helemaal echt. :lol:

Ik heb volgens mij nog wat Vert Vega plaatwerk staan van een exclusive uit 1994... Zou ik even na moeten zien. Dat was een serie 2 met inderdaad nog de donkerdere serie 1 kleur...

pb me maar als de achterklep goed is. De mijne heeft toch wel een behoorlijke roestrand zag ik gisteren. :?

SHIT, heb ik toch de verkeerde bewaard...
99% zeker heb ik die een half jaar geleden met t oud ijzer mee gedaan.. Volgens mij ligt er nu alleen nog een Bleu Mauritius...

Om het ontopic te houden zal ik de rest via PB doen, mocht ik wat tegenkomen in kleur!

Marco

BX 19 GT '85

XM 2.0 TCT au. '94

CX 2400 GTI '82

BX 14 '89

AX 1.4 Rallye '96

XM 3.0 V6 '89

Permalink

BasisBIX zegt:

Woei!, als ik nog wat van de prijs af kan krijgen, wordt dit een slopertje voor mij.

Nog meer mensen die interesse hebben in onderdelen van een type 2 in Vert Vega? :lol:

http://link.marktplaats.nl/354269172

Vandaag bij deze auto wezen kijken.

Het was echt en baggerbak. :?
Alle 4 de deuren beschadigd, kromme voorbumper + veel steenslag en nog veel meer ellende.

Gelukkig was de achterbumper nog wel redelijk.

Ik bood nog 150 euro voor de auto, maar dat vond die handelaar te weinig.

Daarna zijn we overeen gekomen dat ik voor een handvol tientjes wel de achterbumper terplekke om mocht wisselen.

Dus uiteindelijk heb ik toch nog wel een redelijke bumper er aan over gehouden. :wink:

Dus als ik nu bij SjaakvanZessen zou gaan kijken zou ik daar een Xm zonder achterbumper aantreffen ??

:?

EDIT< sorry, omgewisseld zie ik nu....eerst lezen Jaap

Had hem al aan Mike getipt.. Zie de biedingen..

Marco

wil Mike een voorraad oud ijzer aanleggen ofzo ?

Super gierig model, Oort? Die vloermatten heb ik ook hehe ;)
Permalink

probeer em te ruilen voor je MM :wink: :lol:

Wauw. :shock: Met die kleuren en dat patroon zie je wel heel duidelijk dat de XM de opvolger van de CX is. Een prachtig verzamelobject. 8)
Permalink

maar waar is de schade waardoor die motorkap zo idioot scheef staat??

Schade?
Zit rechts gewoon niet in zn slot geklikt gok ik..
Dan krijg je dit soort beelden..

Misschien een gedeukte linker spierbal en is de kap niet goed aangedrukt? of het slot dat niet vergrendeld?
Ziet er niet uit als schade.
Permalink

op de bumpert is ook schade te zien :wink:

Van zo'n klein aaitje krijg je geen scheve neus hoor. Ik zie niet eens een buts, alleen wat verf

Daar krijg je inderdaad geen scheve neus en scheve motorkap van.. Iets meer credits mag de xm wel krijgen! Ik denk dat 90% van de xm's ergens in zijn leven wel een veeg op die bumperhoek heeft gehad :wink:

Dit is gewoon een gevalletje van motorkapslot niet goed dicht gedrukt.. Zie je erg vaak op foto's! Zelfs bij garages in de showroom af en toe..
Permalink

das dan jammer van de foto...
ik heb eens foto's gemaakt en zag toen later dat de deur niet goed dicht zat, die foto's heb ik toen gedelete..

Kijk ook maar naar de naden rondom de motorkap, grille, bumper, die zijn allemaal in verhouding en netjes :) Zolang die naden kloppen is er hoogstwaarschijnlijk geen onderhuidse schade