Jazekers. Alleen, dit is een echte type 2 toch? Als ik het goed heb, is het Vert Vega dan metallic ipv. onze parelmoer. Mocht het geen verschil zijn, dan ga ik voor de achterklep + nog wat interieurspul.
Advies van Marco: grille verzamelen. ;-)
Ik heb volgens mij nog wat Vert Vega plaatwerk staan van een exclusive uit 1994... Zou ik even na moeten zien. Dat was een serie 2 met inderdaad nog de donkerdere serie 1 kleur...
SHIT, heb ik toch de verkeerde bewaard...
99% zeker heb ik die een half jaar geleden met t oud ijzer mee gedaan.. Volgens mij ligt er nu alleen nog een Bleu Mauritius...
Om het ontopic te houden zal ik de rest via PB doen, mocht ik wat tegenkomen in kleur!
Daar krijg je inderdaad geen scheve neus en scheve motorkap van.. Iets meer credits mag de xm wel krijgen! Ik denk dat 90% van de xm's ergens in zijn leven wel een veeg op die bumperhoek heeft gehad :wink:
Dit is gewoon een gevalletje van motorkapslot niet goed dicht gedrukt.. Zie je erg vaak op foto's! Zelfs bij garages in de showroom af en toe..
Kijk ook maar naar de naden rondom de motorkap, grille, bumper, die zijn allemaal in verhouding en netjes :) Zolang die naden kloppen is er hoogstwaarschijnlijk geen onderhuidse schade
Nog meer mensen die interesse hebben in onderdelen van een type 2 in Vert Vega? :lol:
http://link.marktplaats.nl/354269172
Advies van Marco: grille verzamelen. ;-)
Jullie hebben toch ook een "echte" serie 2?
Volgens mij moet dit dezelfde kleur vert vega zijn...
Enne, voor deze prijs: gewoon doen!
99% zeker heb ik die een half jaar geleden met t oud ijzer mee gedaan.. Volgens mij ligt er nu alleen nog een Bleu Mauritius...
Om het ontopic te houden zal ik de rest via PB doen, mocht ik wat tegenkomen in kleur!
Marco
Vandaag bij deze auto wezen kijken.
Het was echt en baggerbak. :?
Alle 4 de deuren beschadigd, kromme voorbumper + veel steenslag en nog veel meer ellende.
Gelukkig was de achterbumper nog wel redelijk.
Ik bood nog 150 euro voor de auto, maar dat vond die handelaar te weinig.
Daarna zijn we overeen gekomen dat ik voor een handvol tientjes wel de achterbumper terplekke om mocht wisselen.
Dus uiteindelijk heb ik toch nog wel een redelijke bumper er aan over gehouden. :wink:
:?
EDIT< sorry, omgewisseld zie ik nu....eerst lezen Jaap
http://auto.marktplaats.nl/citroen/355044394-xm-3-0-v6-zeer-luxe.html
Marco
WAT een gave bak zeg... Volledig bruin interieur, geen spoiler, 2l carbu motor..
Wie o wie..
400 euro voor een xm waar eigenlijk heel erg weinig mee mis is!
Iemand nog zin in een kort reisje naar Zuid Frankrijk?
1500 euro en 92.000 kilometer...
Marco
Wow, was er over aan het nadenken om naar zuid-frankrijk op vakantie te gaan :)
Met zoiets verdien je de vakantie terug.
Zit rechts gewoon niet in zn slot geklikt gok ik..
Dan krijg je dit soort beelden..
Ziet er niet uit als schade.
Dit is gewoon een gevalletje van motorkapslot niet goed dicht gedrukt.. Zie je erg vaak op foto's! Zelfs bij garages in de showroom af en toe..
ik heb eens foto's gemaakt en zag toen later dat de deur niet goed dicht zat, die foto's heb ik toen gedelete..