Mike heeft dat allemaal al nagelopen en vervangen.
Jouw verbeteringen zullen o.a. in de hogere kwaliteit stekkers en oogjes en het aanknijpen ervan m.b.v. de speciale aanknijptang zitten waardoor het wel goed gaat werken.
Wim en Ik komen wel een keertje meten.
Gewoon steeds wat vervangen en hopen dat het opgelost is is niet echt een handige (en al helemaal geen leuke) aanpak.
Precies, Mike is het nu goed zat met de sportstand die hardnekkig erin blijft zitten.
Het viel gisteren op bij het achteruit parkeren dat de HA elektroklep uitgeschakeld werd en zo bleef op het moment van remmen. Dus echt een massaprobleem zoals ook opgemerkt door Detlev.
Yep. Het probleem zit niet in de bedrading zelf (alhoewel, het is elektronica dus je weet het nooit 100% zeker :roll: ) maar in de overgangen van de ene naar de andere geleider, bijvoorbeeld van koperdraad naar een pisbakkenstalen klemmetje. Daar kun je op de lange duur wat corrosie krijgen en dus een vervelende overgangsweerstand.
En de enige manier om daar achter te komen is de weerstand van elke verbinding doormeten.
Logisch...doen we daarna, maar ik kan ook wel naar Hilverdorp/Baarn komen hoor...jullie zijn hier meer dan welkom natuurlijk, maar is het niet wat overdreven om helemaal naar EHV af te reizen met een multimeter?
Me is not afraid: ik heb jaren in een Kever gecruized en ik durf zelfs in een Mitsubishi Colt. :shock:
Maar mijn agenda zit ook bommetje vol deze week. Woensdag ben ik zelfs tot na 10en 's avonds op pad.
Misschien de vrijdag ergens eind van de middag?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ja, daar ga ik natuurlijk wel vanuit met nieuwe keerringen. Heb niet meer gecontroleerd. Ben meteen naar huis gereden en madame ligt nu lekker droog te pitten :lol:
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat ze vanuit het geruchtencircuit hebben vernomen dat Maarten en Wim zo snel mogelijk op een zondag langs zouden willen komen als M. terug is uit Egypte. :wink:
Dat is een buitengewoon positief gerucht Wim!!! :lol: :lol: :lol:
Intussen, as woensdag gaat madame naar DSH-repair voor een broodnodige Marieke van Helwegen beurt, een finishing touch voor haar uiterlijk.
Dit wordt er aangepakt, en zonder verdoving!!!
Ook heb ik geinformeerd naar het spuiten van mijn etoile's. Deze zijn veel te licht grijs geworden, er zit geen zilver in en dat steekt me ieder dag weer. Alleen de prijs: 125,= ex per velg :shock: Dat doe ik dus maar even niet. Het poedercoaten en spuiten voor 4 velgen kostte me 120,= ex. Staat niet echt in verhouding. Dat wordt een werkplaats winter projektje thuis!
Halen ze woensdag dan ook meteen de reflectie van die lelijke man met z'n camera er uit? :lol:
Maar serieus, dit soort deuken haalt 'ie er zonder moeite uit. Echt razendknap om dat te zien. :thumbup:
Dadelijk zeg je dat het gewoon bij het merk hoort :roll: eXtra Misfortune, zoals jij dat altijd zegt.
Jouw verbeteringen zullen o.a. in de hogere kwaliteit stekkers en oogjes en het aanknijpen ervan m.b.v. de speciale aanknijptang zitten waardoor het wel goed gaat werken.
Gewoon steeds wat vervangen en hopen dat het opgelost is is niet echt een handige (en al helemaal geen leuke) aanpak.
Het viel gisteren op bij het achteruit parkeren dat de HA elektroklep uitgeschakeld werd en zo bleef op het moment van remmen. Dus echt een massaprobleem zoals ook opgemerkt door Detlev.
En de enige manier om daar achter te komen is de weerstand van elke verbinding doormeten.
Komende week zit al helemaal vol. :roll:
Wanneer was de poetsmeeting?, misschien kunnen we het combineren? (ik ga niet poetsen, ik kan niet de hele dag, alleen later op de middag)
Maar mijn agenda zit ook bommetje vol deze week. Woensdag ben ik zelfs tot na 10en 's avonds op pad.
Misschien de vrijdag ergens eind van de middag?
Na 15 november kan ik elke zaterdag middag(om 3 uur gaat de beunclub dicht) en zondag.
Bedoel je Maarten dat je op zaterdagen na 15.00uur hier heen kan??
Zondag avond 14 november ben ik weer in NL.
Spreken jullie eerst samen af, dan pas ik me daarop aan :wink:
Ja, maar ik heb gewoon een full-time baan. :lol:
De stekker bij de electroklep is schoongemaakt, maar zag er goed uit en was niet geroest ofzo. Dat zoekplaatje gaat gewoon door. :wink:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Intussen, as woensdag gaat madame naar DSH-repair voor een broodnodige Marieke van Helwegen beurt, een finishing touch voor haar uiterlijk.
Dit wordt er aangepakt, en zonder verdoving!!!
Ook heb ik geinformeerd naar het spuiten van mijn etoile's. Deze zijn veel te licht grijs geworden, er zit geen zilver in en dat steekt me ieder dag weer. Alleen de prijs: 125,= ex per velg :shock: Dat doe ik dus maar even niet. Het poedercoaten en spuiten voor 4 velgen kostte me 120,= ex. Staat niet echt in verhouding. Dat wordt een werkplaats winter projektje thuis!
Maar serieus, dit soort deuken haalt 'ie er zonder moeite uit. Echt razendknap om dat te zien. :thumbup: