JP,
Ik bedoelde niet voor mijn XM. Gewoon Citroën in het algemeen, Xsara o.i.d.
Maar wel een goede tip, om te kijken of ze sowieso op een XM passen. :cry: :cry: Zijn namelijk te koop!
Jeroen,
Die C5 Cityhopper is natuurlijk van Rob en omdat Sabine geen rijbewijs bezit, heeft ze maar de C5 "Carlsson" tot brommobiel verbouwd, kan ze toch nog zelf rijden. :wink: :wink: :P :mrgreen: :mrgreen:
Jeroen,
Die C5 Cityhopper is natuurlijk van Rob en omdat Sabine geen rijbewijs bezit, heeft ze maar de C5 "Carlsson" tot brommobiel verbouwd, kan ze toch nog zelf rijden. :wink: :wink: :P :mrgreen: :mrgreen:
euhhh je dacht toch hoop ik niet dat ik dat niet wist :wink:
Ben regelmatig op die bewuste parkeerplaats te vinden, en de toora's onder de C5 daar zijn van moi geweest :wink:
Ach automaat en die km stand hebbik al dus dat is niet het probleem. De turbo van mijn pa heeft er ook al tegen de 320 opzitten ( wel schakel )
Het blijft een kwestie van heeeeel goed kijken ( met mijn broer uiteraard )
Als al het onderhoud netjes is gebeurd zou het moeten kunnen.
Diesel is erg fijn en soepel maar het bespaart mij nogal als ik op gas ga rijden heb ik berekend.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Break is greauter en gas goedkeauper, dus dat zou win win zijn.
Nadelen zijn er uiteraard ook te over maar mijn ook al lijkt het minimale winst op geld vlak is momenteel urgenter.
Zx op gas kan altijd nog.
Ja ik zeg kijken doet geen zeer toch?
minimalistische geldwinst zou dan niet direct in onvoorzien onderhoud moeten komen te vervallen...
Het is toch dat je nu weet wat voor vleesch je in den kuip hebt, met een nieuwe maitresse weet je nooit wat voor nukken zij heeft...
Nee daarom is zeer kritisch gaan kijken erg belangrijk. Het moet geen idiote stap naar beneden worden. Bij elke twijfel blijf ik lekker kachelen in mijn dieseltje
Heel verstandig :wink: , XM`s worden ook maar ouder en hebben meer aandacht nodig.
Vooral als ze in de verkoop gaan is er vaak veel achterstallig onderhoud te doen en begin je vaak van voor af aan :(
Exact wat mij met mijn huidige ook is overkomen... Ik dacht ik stap es niet geodkoop in want dan zal het beter zijn... NEEN dat was niet zo.
Maar ik weet nu idd dat bij mijn huidige zowat alles is los geweest en is vervangen.
Ik heb nog 4 mooie Nardi velgen liggen. Kunnen die onder een Citroën?
7 Spaaks
5 Gaats
71/2J x 15 H2.
ET 35
Originele Italiaanse Nardi Velgen:
Er staat o.a. ET35 en ND110
7 Spaaks
5 Gaats
71/2J x 15 H2.
ET 35
Hier een foto, velg is alleen maar vies.
Het model ziet er nog niet eens verkeerd uit
Ik bedoelde niet voor mijn XM. Gewoon Citroën in het algemeen, Xsara o.i.d.
Maar wel een goede tip, om te kijken of ze sowieso op een XM passen. :cry: :cry: Zijn namelijk te koop!
Waarbij de CX en Evasion dezelfde steek hebben. De XM deelt zijn steek 5 x 108mm met o.a. Volvo velgen.
:evil:
:wink: :wink:
Er horen denk ik ook naafkappen bij?
\En de wielen onder de C5-cityhopper zijn Toora Curva T750, 4 gats zoals je kunt zien, paste ook errug goed onder een (e)Xantia :wink:
euhhh je dacht toch hoop ik niet dat ik dat niet wist :wink:
Ben regelmatig op die bewuste parkeerplaats te vinden, en de toora's onder de C5 daar zijn van moi geweest :wink:
ben daar wel in geinteresseerd ivm overstappen naar g3
Tevens iemand interesse mijn td dan?
Een TCT icm LPG schijnt wel te kunnen, ook al ben ik geen voorstander van LPG :roll: . Persoonlijk heb ik liever een diesel.
Het blijft een kwestie van heeeeel goed kijken ( met mijn broer uiteraard )
Als al het onderhoud netjes is gebeurd zou het moeten kunnen.
Diesel is erg fijn en soepel maar het bespaart mij nogal als ik op gas ga rijden heb ik berekend.
Break + gas?.........
Nadelen zijn er uiteraard ook te over maar mijn ook al lijkt het minimale winst op geld vlak is momenteel urgenter.
Zx op gas kan altijd nog.
Ja ik zeg kijken doet geen zeer toch?
en anders deze? http://autos.tweedehands.net/citroeen/citroeen-xm-2-0-turbo-c-t-vsx.html
Het is toch dat je nu weet wat voor vleesch je in den kuip hebt, met een nieuwe maitresse weet je nooit wat voor nukken zij heeft...
Vooral als ze in de verkoop gaan is er vaak veel achterstallig onderhoud te doen en begin je vaak van voor af aan :(
Maar ik weet nu idd dat bij mijn huidige zowat alles is los geweest en is vervangen.