Hallo allen,
na enige tijd me dan toch maar eens aangemeld en gelijk lidmaatschap aangevraagd.
Ik ben Jeroen 35 jaar 3 dochters en planner van beroep.
De Xm is:
Een mooie vert vega uit 1992
V6 24v met alles erop en eraan en nu 141.000 ervaring op de klok.
In mijn bezit sinds verleden jaar september en ik ben nu de derde eigenaar. Eerste eigenaar is een advocaat uit A'dam geweest en daarna is ze verhuisd naar Abbekerk waar ze meest van de tijd stil heeft gestaan.
Sinds 127.000 is ze de mijne en dus weer wat meer op de weg.
Veranderingen:
een enkelspaaks-stuur erin
nieuwe mistlampen en rondom ook nieuwe sierlijsten
4300 K Xenon erin.
Tot mijn spijt ook al weer deels moeten laten spuiten vanwege vandalisme wat niet de laatste keer is geweest helaas....
Ook rijd ik in de zomer met niet originele wielen welke wel erg origineel zijn. De een zal er van houden de ander niet, gelukkig is het zo dat ik er mee mag rijden :wink: .
Ook minder origineel is het geluid in de voituur, dit is een installatie in wording met het oog of liever oor op kwaliteit. Dat dit resulteerd in een bijna onbruikbare kofferbak is voor mij van minder belang, als "familie auto" hebben we een Berlingo XTR uit 2009 van mijn werk. Hiermee mag de XM min of meer beschouwd worden als mijn hobby en woon werk vervoer van mijn vriendin 3 x in de week.
Wanneer mogelijk (waarschijnlijk een dezer avonden) zal ik wat fotootjes plaatsen.
na enige tijd me dan toch maar eens aangemeld en gelijk lidmaatschap aangevraagd.
Ik ben Jeroen 35 jaar 3 dochters en planner van beroep.
De Xm is:
Een mooie vert vega uit 1992
V6 24v met alles erop en eraan en nu 141.000 ervaring op de klok.
In mijn bezit sinds verleden jaar september en ik ben nu de derde eigenaar. Eerste eigenaar is een advocaat uit A'dam geweest en daarna is ze verhuisd naar Abbekerk waar ze meest van de tijd stil heeft gestaan.
Sinds 127.000 is ze de mijne en dus weer wat meer op de weg.
Veranderingen:
een enkelspaaks-stuur erin
nieuwe mistlampen en rondom ook nieuwe sierlijsten
4300 K Xenon erin.
Tot mijn spijt ook al weer deels moeten laten spuiten vanwege vandalisme wat niet de laatste keer is geweest helaas....
Ook rijd ik in de zomer met niet originele wielen welke wel erg origineel zijn. De een zal er van houden de ander niet, gelukkig is het zo dat ik er mee mag rijden :wink: .
Ook minder origineel is het geluid in de voituur, dit is een installatie in wording met het oog of liever oor op kwaliteit. Dat dit resulteerd in een bijna onbruikbare kofferbak is voor mij van minder belang, als "familie auto" hebben we een Berlingo XTR uit 2009 van mijn werk. Hiermee mag de XM min of meer beschouwd worden als mijn hobby en woon werk vervoer van mijn vriendin 3 x in de week.
Wanneer mogelijk (waarschijnlijk een dezer avonden) zal ik wat fotootjes plaatsen.
Is dus contact opgenomen met de leverancier van de spoiler. wordt vervolgt.....
Waar is die dan van gemaakt, dat die schijnbaar als een spons aan het werken is .
Kwam die spoiler niet bij DSL vandaan? (als ik het me goed herinner.)
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Het materiaal van de spoiler is op een of andere manier uit gaan zetten of er is gas in ontstaan op vreemde wijze. Maar gezien het feit dat het eerst een plekje was van minder dan een dubbeltje is er iets goed mis met die spoiler, Van Iperen zei ook dat hij me graag wilde helpen door dat stuk opnieuw te doen maar dat het natuurlijk erg weinig zin heeft als je 3 weken later de blazen op een andere plek krijgt...
Ik ben benieuwd wat ze te melden hebben bij DSL :roll:
Dus ben er bang voor dat het idd een maandagmorgenmodel is.
Spuiter had dit nog niet meegemaakt...
Nogmaals sorry voor deze onkieze gedachte. ;-)
zal nogal een heftige ballon moeten worden om een kleine 1500 kilo omhoog te liften....
Denk dat ik dan maar ga voor een vieuw to a kill constructie (dat was toch met grace Jones??) dat er een zappelin uit mijn dak komt gevouwen :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Misschien dat je toch naar een gebruikte spoilert moet, die zeg maar helemaal uitgegast is?
beurt en apk.
Grote verassingen gaan er denk ik niet zijn.
Op de todo voor morgen staan iig wel olie in 0 w 40
bakolie verversen en het brandstoffilter vervangen.
Morgen weet ik het weer.
Vandaag iig iets met een a stijl gedaan.... gelukkig een extra want t lukte niet helemaal zoals gewenscht.
Ik heb er nog een paar in bestelling staan gelukkig :shock:
Brandstof filter is vervangen, en dat is waarschijnlijk de eerste keer geweest in een kleine 150k... er kwam nogal wat bruinige drab uit... :roll:
Ook een 0W40 erin en het lijkt wel of madam soepeler oppakt en minder "horkerig" op t gaspedaal reageert :P Schakelen gaat ook lekker soepel, maar dat kan ook verbeelding zijn... olie uit de bak mankeerde niks aan dus dat zal wel wishfull thinking zijn.
Nu op naar wat serieuze audio gerelateerde zaken nadat de veer mod is gedaan en de luchtaanzuigbuis ge-delete is :wink:
De motor loopt zeker te weten soepeler met een 0W40 motorolie :wink:, van welk oliemerk zit er in jouw motor?
Bakolie verversen is altijd wel goed en dat merk je ook wel.
Zal eens vragen hoe en wat als ik de rekening ga opvragen :wink:
Kwalitatief zullen de 0W40 oliemerken onderling weinig van elkaar verschillen, maar wel leuk om te weten welke jij hebt :wink:.
die doorn in mijn oog moet wel asap uitgeknepen worden! :evil:
Laterder